Boice Coins innen via bussinesclub

• Sorry voor het storen maar weet niet waar ik met volgende vraag eigenlijk terecht kan komen. Ik ben namelijk naar mijn bussinesclub geweest om gratis BC te kunnen krijgen. Hier stond het spel '' mobile strike'' tussen. Nu heb ik alles behaald en gedaan wat moest en wil ik de BC innen maar nu ik terug naar de bussiness club ga, staat het spel er niet meer tussen ...

Is hier een verklaring voor?

mvg

• Moderator NL

Even verplaatst naar Hulp.

• Moderator NL

@pummel123_NL

Dit was dan een aanbieding die slechts een beperkte tijd beschikbaar was. De Bosscoins innen kan je niet zelf doen. Wanneer de externe partij die deze actie beheerd alles heeft geverifieerd zal er worden overgaan tot uitkering van de Bosscoins. Soms kan het een week duren voordat de Bosscoins worden toegevoegd.

Je kan ook nog contact op nemen met de externe partij. Ga daarvoor naar de bussinesclub en tik op het mannetje waaronder de aanbieding stond vermeld. Onderaan de pagina staat dan een knop voor ondersteuning bij ontbrekende Bosscoins.

Verder kunnen wij helaas niets voor je doen.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.