The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@peter-osm-master_NL dank Peter jij ook!!!
-
@Glennevire_NL Thnx :slight_smile:
-
@Thoadz_NL heeel veel plezier in Grunn
-
@Thoadz_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Goed weekend! Team uitje Groningen it is
Lekker lekker, wat gaan jullie doen naast bier drinken?
-
@rshardy_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Hoihoi. Hoe staat het met de crew wereld? Ik kreeg laatst een of andere pop up melding. Het is niet meer wat het geweest is, of is er toch nog veel animo?
Tis niet meer wat het was, de animo onder nieuwelingen begint een hรฉรฉl klein beetje te komen merk ik persoonlijk. Of het komt doordat ik als een van de weinige beheerders nog een beetje actief promoot
-
-
@sven-pronk_NL Hey kerel, hoe durf jij een like te geven maar niet te reageren !? Alles goed met je?
-
@Sjinne_4_ever_NL Hey man! Ja lekker. Word binnenkort vader Rond 8 juli verwacht ik me dochter. Dus dan ben ik officieel oud..
-
@KingFvP_NL gefeliciteerd. En veel plezier ermee komende 25 jaar...!!! Daarna worden ze wat afhankelijker
-
@Glennevire_NL 25? 21/22e op kamers ermee hoor!
Haha nee hoor.. Achja hoort bij het leven he.. -
@KingFvP_NL Ah is het al zo ver kerel! Gefeliciteerd dan nog hรจ TIjden veranderen.
-
@Sjinne_4_ever_NL pff ja man.. Hoest met jou?
-
Ach, ik werk wat, sukkel wat met me gezondheid helaas. Buiten dat gaat het wel okรฉ. Zijn betere momenten geweest, maar komt goed Daarnaast ben ik hier nog wel eens te vinden hรจ.
-
@KingFvP_NL prima kerel. Maar er is nu al sociaal leen stelsel paar jaar
-
@Glennevire_NL ja maar over 17 jaar nog?
-
@Sjinne_4_ever_NL He balen man! Naja hopelijk ben je nu aan de betere kant. Hoe ouder je word hoe meer je gaat leiden he!
-
@KingFvP_NL dat weet niemand. Geniet er van iig pik
-
@KingFvP_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Glennevire_NL ja maar over 17 jaar nog?
Ach niet druk over maken. Je wilde een kindje, dat zal tegen die tijd dan allemaal wel weer anders geregeld zijn. Economie trekt aan lees ik vandaag weer. Zou me niets verbazen als oude regelgevingen weer terug komen :thumbsup_tone2:
Nou al een hele tijd langzaam aan het herstellen. Je bedoeld zeker lijden met lange ij hรจ Aftakeling begint na je 21e toch? haha
-
@Sjinne_4_ever_NL Jesus..! Ja sorry was tegelijk bezig met een postcode op te zoeken!
Ennuh ik maak me niet druk hoor. Heb alles goed voor elkaar dus over 17 jaar leent ze maar bij papa.