CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@vinnievuik_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Nou vooruit dan maar.
pfff meer dan 16 miljard, so so.
-
Thanks, ik kom overigens op iets andere waarden uit, maar het scheelt niet veel. Misschien omdat in sommige gevallen de speler voor een lagere marge van de TL wordt gehaald bijvoorbeeld omdat hij er al een tijdje op stond. Maakt ook niet veel uit.
Toch even schrikken, maar inderdaad in zo'n BC weekend scout je een stuk meer. Maar goed, anders was ik ook wel op 50 uitgekomen. Toch maar eens wat minder scouten. Gelukkig is het in andere competities veel minder.
Het zou overigens het handigst zijn als GB bij het aanmaken van de competitie ook een optie kan inbouwen voor scout ja/nee. Dat zou voor meerdere problemen een oplossing zijn. Daar willen ze helaas niet aan.
-
Deze cijfers zijn inderdaad gebaseerd op marge, en op het bereik in waarde waarvoor spelers te scouten zijn. Dus de werkelijke cijfers zijn idd iets lager.
-
@vinnievuik_nl Ik schrok al ff, want mijn aantal is veels te hoog. Maar heb idd ook redelijk wat koopjes vd tl gehaald. Logisch dat die als scout naar voren komen in het algoritme.
Neem btw ook niemand iets kwalijk! Het is compleet volgens de regels, maar zet sommige prestaties wel in een ander licht.
Hopelijk kunnen we er iig gezamenlijk wat op vinden voor zulke topcompetities.
-
@Braamsie-_NL, deze transfers van jou zijn op basis van marge betiteld als gescout:
Maar ik zie je punt, de spelers vanaf ongeveer week 10 zijn waarschijnlijk niet meer gescout, maar in prijs gedaalde spelers van de TL. Het is onmogelijk om dat onderscheid te maken.
-
@vinnievuik_nl Yes, daarom gaf ik al aan dat er wat discrepantie in zit. Maar als ik het op mezelf betrek en ik haal deze eraf, plus het aantal dat extra is gescout door de extra BC's in dat weekend, dan schik ik me nog een hoedje. Maar dat zal voor meerdere managers gelden.
Overigens is het in de cc wel het toppunt, ik heb bij de vorige ronde van de LFS niet voor de doorverkoop gescout en dan ben je er met 8-10 scouts wel zo'n beetje. Maar goed, die nationaliteitsbonussen helpen ook niet bij het indammen van de scout.
Verder, je zou wel wat afspraken kunnen maken om het scouten te beperken, aangezien GB daar niets tegen gaat doen. Bijvoorbeeld: Je mag niet meer dan 5 spelers van één nationaliteit in je team hebben. Dan heeft ook niemand die bonus en wordt daar ook niet op gejaagd en gescout. Zo zijn er nog wel wat meer dingen te bedenken voor de start van de volgende cc.
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Verder, je zou wel wat afspraken kunnen maken om het scouten te beperken, aangezien GB daar niets tegen gaat doen. Bijvoorbeeld: Je mag niet meer dan 5 spelers van één nationaliteit in je team hebben. Dan heeft ook niemand die bonus en wordt daar ook niet op gejaagd en gescout. Zo zijn er nog wel wat meer dingen te bedenken voor de start van de volgende cc.
Dat maakt het hele proces wel gruwelijk arbeidsintensief qua controles/handhaving.
-
@vinnievuik_nl 52 gescout.... Nutteloos noem ik dat van de bosscoins.
-
Je mag niet meer dan 5 spelers van één nationaliteit in je team hebben.
Lijkt me een onmogelijke regel en zeker niet een waar ik voor zou zijn.
-
Ik ben het ook eens om het scouten te beperken omdat het veel BC kost, Ik had in deze crew cup tijdens het snel scouten meerdere goedekope spelers gescout zodat ik nog kon doorgroeien normaal gesproken doe ik dit niet en haal ik hooguit 15 spelers via de scout en de rest via de TL.
-
Al 22 stealpunten verloren, pfff
Anders stond ik 1e -
Je mag niet meer dan 5 spelers van één nationaliteit in je team hebben.
Ik sta ik ook niet achter. Scouten voor nationaliteitsbonus vind ik juist leuk. Kan je ook veel mee doen qua plannen etc ... Die pompscouts moeten er gwn uit, heel simpel.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Als iedereen die feedback nou ff geeft richting GB...
Pompscouts zijn ellende. -
Nou LFS, kunnen jullie of wij Imp nog even een halt toeroepen? Als die 2 uit Rome Juve weten te achterhalen, hebben we al een begin
-
Allemaal leuk en aardig Vincent, maar het is niet alsof wij de bitch van GF gaan spelen he
Maar we zijn wel aardig gemotiveerd om degene die nu tweede staan nog daar weg te stoten, dus we gaan zeker ons best doen!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Haha, meer dan je potjes winnen, kun je niet doen... Bekerfinale gelukkig niet gedwarsboomd door rode kaart #7. Gelukkig ben ik niet met het tempo van het begin van het seizoen door gegaan. Tussen #6 en #7 zat een aardig gaatje. -
@vinnievuik_nl oh wow, heb ik je inmiddels gewoon ingehaald met 8 rode kaarten hier lol
-
This post is deleted!
-
@vinnievuik_nl doet alleen de nieuwe generatie dat via de app spelen?
-
@jeffrey-tonder_nl In mijn crew toch een paar.