Tussenstanden CrewCup
-
Dave, bedankt! Goed om te zien dat jullie weer terug zijn ja!
-
Proficiat LFS !
Jammer dat wij net niet konden stunten
Op naar de volgende CC, hopelijk kunnen we daar ook weer goed meedraaien en er een leuk seizoen van maken! Met GF erbij zal het er niet makkelijker op worden ^^
Succes alvast ! -
Lekkere eindsprint boys van GF
-
Sorry voor de lichte vertraging, maar hier zijn ze dan de eerste tussenstanden van CC76. Speelronde 6 voor alle divisies behalve de EL, die zitten nu in speelronde 5.
-
-
Volgens mij klopt het puntenaantal van Gaitwanker van de Musketiers in de tweede klasse niet. Hij heeft net zoveel punten als na speelronde 6, maar heeft ondertussen wel punten gehaald in de competitie en zijn plek op de ranglijst is hetzelfde, dus hij moet zeker meer punten hebben dan de vorige keer
-
Zijn de strafpunten er al af genomen?
-
De tussenstanden na speelronde 14 en voor de EL na speelronde 13.
De overtredingen zijn ook verwerkt in deze tussenstand.
@Pi1977_NL Klopt er zat een fout in dit is inmiddels aangepast.
-
kloppen die punten wel in de CC?
Bakta heeft 125pntn zie ik in Eerste klasse. Maar heeft 4 oefenwedstrijden gespeeld tegen een andere crew en staat laatst in de competitie (16, doelstelling 9)Barthez heeft 1 oefenwedstrijd gespeeld en staat op -3 in de laagste reeks en heeft -60
-
Tussenstanden na speelronde 17 en in de EL na speelronde 16.
-
Tussenstand tweede klasse klopt niet
Musketiers meer punten dan legendz maar legendz 2x doel 1 -
-
4 noobs van JR die meedoen!
-
@Furrax_NL Motiveer jij mensen op deze manier tegenwoordig?
-
De tussenstanden na speelronde 20 en in de EL na speelronde 19.
De recente penalties zijn ook verwerkt in deze tussenstand.
-
@Dave-Jansen_NL De volgende keer dat je tijd over hebt, stuur mij dan ff een appje. Ik heb nog een vloer die gelegd moet worden in de keuken
-