Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
@De-Boterbloemen_NL Het terras is open, neem je het vat ff mee naar buiten dan?!
-
@BolaBranca_NL67 said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
@De-Boterbloemen_NL Het terras is open, neem je het vat ff mee naar buiten dan?!
Nee, laat de bediende wel elke keer naar binnen lopen, het vat moet natuurlijk wel koud blijven!!!
-
@De-Boterbloemen_NL Er loopt nog een sollicitatieprocedure voor serveersters
-
@De-Boterbloemen_NL Er loopt nog een sollicitatieprocedure voor serveersters
Ik wil wel bij de testcommissie!
-
@De-Boterbloemen_NL Ik wil niet beroepen of mensen in hokjes plaatsen hoor... maar dan moeten we de weinige vrouwelijke managers toch zien te strikken
-
@De-Boterbloemen_NL Ik wil niet beroepen of mensen in hokjes plaatsen hoor... maar dan moeten we de weinige vrouwelijke managers toch zien te strikken
Ik ben altijd voor meer vrouwelijke schoon
-
@De-Boterbloemen_NL Heb je internet voor ahahha
-
@De-Boterbloemen_NL Heb je internet voor ahahha
Nee, bedoelde in real life!!!
-
@De-Boterbloemen_NL Heb geen blik staan helaas hahahaha
-
-
Iets te knabbelen....?
-
@alex7ander7_NL @Vertrigo_NL @buuj11_NL @Jordy-van-Oel_NL @killing-spread_NL @cephas_NL @EstorilAzi_NL @Diego-Simoene_NL @pummel123_NL @yogibear2013_NL @gerry_NL @maxides_NL @putse-boys_NL @medard-sonneville_NL @Butthead007_NL @jonesy_NL @snertje09_NL @christiaanbaloutje_NL het terras is open hoor!
Is mis de gezelligheid een beejte!!!
-
Geef me maar een goeie tonic om mee te starten. Laat 1 van die knappe serveusses maar opdraven
-
@De-Boterbloemen_NL Je hebt m voorlopig voor jezelf... drink al jaren geen druppel alcohol meer
Rollen we toch een vat appelsap naar buiten voor je.
-
@alex7ander7_NL Hahahaha daar hebben mn kids wel genoeg aan ja... doe mij maar bitter lemon... cherry coke mag ook
-
-
@Glennevire_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
Is dit naar wens Jor?
@BolaBranca_NL67 hele gave fotoshop
Ik wist het dat dat groene drank je gefotoshopt was!!
-
@jonesy_NL Ik heb nix met deze foto te maken
-
Die mag mij wel een drankje brengen
-
Ik schuif maar eens aan op het terras. Doe mij maar iets zonder alcohol!! En een lekker patatje graag.