Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
@BolaBranca_NL67 hoppa die bedoel ik, echt vet. meer mijn genre
-
Helemaal top Bola, pak jij die 2 punten maar in telduel hahaha
-
@Glennevire_NL Eens! Mensen die zulke dingen gaan afbranden zijn gewoon irritant. Iedereen mag zijn eigen smaak hebben.
Luister niet super vaak muziek behalve tijdens uitgaan, dus die beat drops ben ik nog niet zat hahah
-
[link text]
(link url) -
gewoon lekker knallen
-
-
-
jaja Bola heeft mij geleerd hoe ik clipjes kan posten.
-
Vanaf nu zijn we de pineut, pica gaat clipjes posten.............
-
I've created a monster...
-
@alex7ander7_NL Die dame of die song!?
-
@alex7ander7_NL Dr.Peacock-Trip to Ireland. Totaal niet mijn normale stijl maar zeker wel tof. Als ik daar bij was geweest in Ierland en hij draaide zou ik denk na 15 minuten dansen al een zuurstof fles nodig hebben :')
-
@Glennevire_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
@alex7ander7_NL Dr.Peacock-Trip to Ireland. Totaal niet mijn normale stijl maar zeker wel tof. Als ik daar bij was geweest in Ierland en hij draaide zou ik denk na 15 minuten dansen al een zuurstof fles nodig hebben :')
Hahahah. Als je daar op lost gaat heb je voor 5 jaar genoeg bewogen volgens mij :rofl:
-
kwajongen = troeven
schoppen speel je ook 2-2. Schoppen is daarin de troef zogezegd en je ziet enkel je eigen kaarten en je moet aangeven hoeveel slagen je gaat halen. De bedoeling is om uiteindelijk 500te halen. Elke slag dat jou team teveel heeft, heb je een bag. Als je er 10 verzameld als team krijg je -100. Maar je kan ook nul spelen en dat kan je 100 punten opleveren. Daarnaast als ik 4 slagen zeg en jij 5 maar behalen er samen maar 6 krijg je het totaal aantal slagen af, dus in dit geval -70 -
@BolaBranca_NL67 heb ik jou even in het zadel geholpen voor het kampioenschap Ronald op mijn HA :'). Het is je gegund maat. Alleen had anders gehoopt in mijn allerlaatste HA seizoen ooit >.<
-
@Glennevire_NL Je meent het serieus dus, toch hoop ik dat je je osm carriere ooit nog zult verderzetten. Je kan je ons natuurlijk niet missen!
-
@Geert-van-h._NL natuurlijk meen ik het serieus :') haha. Ik heb wel meer dingen afgesloten laatste tijd, gaat wel lukken. Hoe is met jou?
-
@Glennevire_NL dank je
-
@Glennevire_NL Vanaf dinsdag 2 weken vakantie dus goed eigenlijk
-
Voordat ik ga genieten van mn vakantie, kom ik nog ff een drankje doen hier