Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
Tussenstand na speeldag 21/51
-
Ik excuseer me in Kyrill zijn plaats naar jullie toe, hij laat niet alleen mij maar ook alle andere medespelers uit deze competitie in de steek door ontslag te nemen... Hierdoor heeft ook Patrick ontslag moeten nemen om de plaats van Kyrill in te nemen in het verdere verloop van de CrewCup. Dit heeft ten gevolgen dat de stand niet meer 100% eerlijk is, diep trieste actie dit... Hopelijk nemen jullie het positief op en kunnen we deze competitie toch met evenveel plezier doorzetten! Bedankt voor jullie begrip.
-
@geert-van-h-_nl
jammer ja...
waarom neemt Patrick zijn plaats in en niet bijv. Pummel die helemaal onderaan hangt? -
@harbert_nl Vermits Kyrill ook zomaar CrewCup heeft verlaten vonden we dat de andere 2 deelnemers het recht hadden een 3de persoon te kiezen om hen te vergezellen mits die persoon dat zag zitten. Dit om hen tegemoet te komen in het feit dat ze erg hun best deden(bc kosten/...)
-
@geert-van-h-_nl
oh in crewcup, zie het nu. Dacht dat Pat Leeds ging overnemen om jouw comp spannender te houden. Cheers. -
Tussenstand na speeldag 32/51!
-
Tussenstand na speeldag 42/51 Beker punten zijn mee ingerekend!
-
This post is deleted!
-
Ik ben wel benieuwd naar de laatste tussenstand. Sta ik al in de top 10....
-
De eindstand na 51 speeldagen is als volgt!
-
Proficiat aan Ray en Eric voor het winnen van de sheet, kampioenschap en de beker! Bedankt aan al degene die hebben meegedaan, een PM volgt nog!
-
Hey Geert, bedankt voor t organiseren. Was leuk (maar net wat te lang voor mij). Cheers!
-
@harbert_nl 51 speelrondes is idd wat lang, daar houd ik rekening mee de volgende editie
-
@geert-van-h-_nl
Bedankt Geert en ook voor de organisatie.
Wat korter zou goed zijn ja! -
Ligt het aan mij of zien jullie ergens jullie nieuwe crew in de ranking staan?
-
@furrax_nl Er zit even een tijd in voordat dit wordt doorgevoerd heb ik vernomen. Het is alleen de vraag hoe lang dit duurt XD
-
Zal wel weer zo zijn dat er een bug inzit. En daar gaan ze niks meer aandoen omdat die nieuwe crew ranking over 8 maanden een keer komt
-
@jordy-van-oel_nl Belachelijk dat het even duurt...
-
@furrax_nl Zeg het niet tegen mij maar tegen GB misschien dat ze er iets mee gaan doen?
-
@renkie_nl Thx & vond het zelf ook eigenlijk, zeker als je onderaan staat xD