Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
@pummel123_nl Dit seizoen kan het miss weer gaan lopen. Met Matic achter Pogba gaat Pogba heel veel ruimte krijgen.
-
Lukaku heeft iig zn visitekaartje afgegeven
-
@bolabranca_nl67 Ja hij kreeg veel vrijheid en kon lekker doen wat hij wou doen.
-
@jordy-van-oel_nl dat heel zeker! Misschien komt Griezman nog naar manchester zelfs. Hij ligt in de knoop met Diego Siemone.
Daarnaast ben ik geen Lukaku fan, totaal niet. Zijn statistieken spreken in zijn voordeel maar het is niet het type-speler dat ik graag zie spelen, voor mij is hij te nonchalant en zie hem niet slagen bij manchester.
Ik ben benieuwd wat het seizoen zegt en hij heeft zich in de eerste wedstrijd wel getoond, nu nog een vervolg eraan
-
@pummel123_nl Ik hoop eigenlijk niet dat Griezmann komt. Want de spelers die er nu zijn heb je genoeg aan om alle aanvallende posities te bezetten. Met Lukaku, Martial, Rashford, Lindgard, Mata en Miki heb je genoeg spelers voor de aanval en met het eventuele aantrekken van Ibra is de aanval goed gevuld. Als er een speler aangetrokken wordt hoop ik dat dit een rechtsback is. Ik zou een Aurier wel zien zitten kan veel (bij)leren van Valencia en over een jaar het stokje langzaam overnemen van hem want ik ben benieuwd hoe lang hij dit op zijn hoge niveau vast kan blijven houden, op een moment moet hij het net niet meer kunnen belopen met 3 wedstrijden in een week en dan zou een andere back met loopvermogen goed kunnen gaan werken.
-
@jordy-van-oel_nl Aurier zal een godsvermogen gaan kosten
-
@jordy-van-oel_nl heb je gelijk in, maar Griezman is natuurlijk ook een geweldige speler, zag hem liever komen dan Lukaku
Aurier was rond maar hij mag niet weg door zijn slecht gedrag (van PSG wel, niet van Frankrijk zelf)
-
@pummel123_nl denk dat lukaku juist een speler voor united is... hoe hij werkt, sleurt en trekt... beetje a la mark hughes begin van de jaren 90
-
@bolabranca_nl67 ja maar hij is niet mijn type spits, als ikhem zie bij de Rode-Duivels dan is het precies een klungel
-
@pummel123_nl Klopt wel maar ik denk dat griezmann niet zal passen bij man united. Dat is een typische Atletico speler en zal daar hoogstwaarschijnlijk niet weg gaan.
-
@jordy-van-oel_nl hij wilt zelf weg en als atletcio geen transferverbod had dan was hij al in Manu xD
-
@pummel123_nl was eigenlijk wel onder de indruk van hem tijdens het EK
-
@bolabranca_nl67 jij ook xD jij bent snel tevreden hoor ik
-
@pummel123_nl juist niet... heb zitten tieren afgelopen donderdag met ajax
-
@pummel123_nl atletico heeft geen transferverbod maar registratieverbod maat Ze hebben al spelers gekocht. Alleen ze mogen pas geregistreerd worden en spelen per 1/1/2018
-
@glennevire_nl dan heb ik het het fout vernomen, maar uiteindelijk blijft dat hetzelfde voor de ploeg waar de speler naar toe gaat. Je kan er niks meedoen
-
@pummel123_nl jawel je kan verhuren aan andere clubs waar ze halfjaar kunnen spelen. Ze hebben nu iig gekocht o.a Vitolo zodat andere clubs hun niet te snel af zijn
-
Stom huurgedoe
-
@glennevire_nl zou vrij idioot zijn niet? Griezman 90miljoen betalen omdat uit te huren?
-
@pummel123_nl nee vriend, dat bedoel ik niet. Laat maar zitten