voorbereidingsdagen zijn weggevallen²
-
Managernaam: jerdefox
Clubslot: clubslot 2 (deze keer, vorige keer clubslot 1)
Datum en Tijd van het optreden van de bug: eergisteren en gisteren
Team: FELDA united
Screenshot(s) (volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn): niet aanwezig
Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook: PC + ipad + iphone
Browser: firefox / safara
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:Hierbij verwijs ik naar een topic eerder dit jaar waarin ik reeds hetzelfde probleem voorhad:
Bij het opstarten van een nieuwe competitie met 3 voorbereidingsdagen start de competitie desondanks na de eerste voorbereidingsdag.
Vorige keer dacht ik nog dat ik het mis kon hebben. Echter is dit volgens mij onmogelijk nu dit al de tweede maal gebeurt. Bovendien bevestigen de andere managers dat de voorbereiding is weggevallen.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/5499/geen-voorbereidingsdagenDe situatie is dezelfde: in maleisië was geen enkele competitie actief; ook nu heb ik geen BC moeten betalen om een competitie te starten. ik vermoed dan dat je een competitie gratis kan starten indien er geen andere is in dat land.
ook nu ben ik 100% zeker dat er geen andere managers in de competitie zaten.
ook nu ben ik 100% zeker dat er nog geen enkel dag gespeeld was;
Ik ben even zeker dat er voorbereidingsdagen waren.
Echter na de eerste voorbereidingsdag is de competitie gestart.Gelieve deze keer niet te doen alsof ik gek ben, en de klacht grondig te onderzoeken aub alvorens jullie hier een slotje op gooien...
de andere manager die dit bevestigde is thijsbal. Er zitten nog 2 andere managers in de competitie die ik ook zonet een bericht hierover heb gestuurd.
groeten,
jeroen -
Er heeft nog een manager dit bevestigd. We hebben dit nu met 3 gezien...
-
Ik ga er even naar kijken!
-
Idem dito bij mij. Gisteren gestart met nieuw seizoen, in settings 4 voorbereidingsdagen maar moet vanavond al aan de bak. Is geen 'weergavefoutje' probleem zoals hier al werd geopperd: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/10515/geen-voorbereidingsdagen/2
JobJoris / JobJorisS1 / Seizoen 18 / Clubslot 2 / Seizoen 18 / Algerije / USM Alger
-
@jerdefox_NL @JobJoris_NL Hi heren, dank allereerst voor het melden. Waar zien jullie dat er 4 voorbereidingsdagen zijn? Wat toont de timer voor jouw volgende wedstrijd?
-
@Harry-Poon Dat heb ik ingesteld staan in Moderator Tools > Gevanceerde Settings. Heb hetzelfde probleem nu ook weer met JobJorisS3 / Seizoen 17 / San Marino / Libertas. Competitie gisteren gestart met 4 voorbereidingsdagen in de settings:
Timer geeft wedstrijd over 08:47:55 aan:
Wedstrijdkalender geeft ook aan dat er vanavond gespeeld wordt:
-
@JobJoris_NL Thanks. En wat toont de timer hier (http://prntscr.com/el0s15)? Als ik een eigen competitie aanmaak start ie namelijk netjes 4 dagen later. Wel is het zo dat deze timer een verkeerd tijdstip weergeeft (http://prntscr.com/el0sa8). Maar deze wedstrijd wordt dus wel degelijk pas over 4 dagen gespeeld.
-
Volgens mij zit deze bug (iig bij mij) er sinds de nieuwe release al in.
-
@JobJoris_NL Ik denk dat ik het al zie. Deze competitie heb je niet zelf aangemaakt toch? Je hebt een bezette club gekozen (voor Boss Coins), die competities starten al sinds een tijd zonder voorbereidingsdagen.
-
Klopt, deze competitie ben ik destijds niet zelf gestart. Nu in seizoen 17. Ben wel moderator. Dan gelden de settings zoals door mij ingesteld niet?
-
@JobJoris_NL Dat zou wel moeten. Is de competitie door een andere manager aangemaakt?
-
Competitie is inderdaad destijds door iemand anders aangemaakt. Maar ik ben al ongeveer 10 seizoenen de moderator.
-
@JobJoris_NL Ik heb even gekeken maar je competitie staat voor volgend seizoen op 'met voorbereidingsdagen'. Dus dat zou goed moeten gaan.
-
@Harry-Poon Dank voor het kijken. De instellingen stonden voorheen ook zo maar uiteindelijk waren die voorbereidingsdagen er tóch niet. We zullen zien
-
This post is deleted!
-
Iets meer dan 2 uur geleden een nieuwe competitie (Nederlandse Eredivisie) gekozen. Specifiek gekeken naar 4 voorbereidingsdagen, maar nu geeft de timer 20 uur en 46 minuten tot de volgende wedstrijd, aan.
moderator osm, seizoen 1.
-
@Sjeik-Marlboro_NL said in voorbereidingsdagen zijn weggevallen²:
Iets meer dan 2 uur geleden een nieuwe competitie (Nederlandse Eredivisie) gekozen. Specifiek gekeken naar 4 voorbereidingsdagen, maar nu geeft de timer 20 uur en 46 minuten tot de volgende wedstrijd, aan.
moderator osm, seizoen 1.
Het gaat om de volgende competitie:
https://www.onlinesoccermanager.nl/League/808329
-
Wellicht dat volgende screenshot het iets duidelijker maakt. Countdown timer links geeft aan wedstrijd over 9:14 en countdown timer boven geeft de voorbereidingstijd aan (81:14) met daaronder de tijd tot de volgende ronde/simulatie (9:14).
-
Bij mijn competitie is de simulatie geweest en zit ik nog steeds in de voorbereidingsdagen. De 'wedstrijd begint over'-countdown timer op de hoofdpagina (op screenshot links) is dus een visuele bug.
-
Is inderdaad een weergave fout. Op het Home scherm zou eigenlijk simulatie moeten staan i.p.v. wedstrijd. Dit is bekend bij Gamebasics.