• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Simulatie na verzetten klok

Hulp
    8
    12
    1525
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Vertrigo_NL
      Vertrigo_NL last edited by

Simulatie start wel om 1900, maar voor slechts een dertig-tal competities per server. Is sinds gisteravond zo. Lijkt me dus dat die servers door de war zijn met het verzetten van de klok.

alt text alt text

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • crimsontide_NL
        crimsontide_NL Dutch Users last edited by

De vraag is wanneer dit weer goed wordt gezet?!

Vertrigo_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • Vertrigo_NL
          Vertrigo_NL @crimsontide_NL last edited by

@crimsontide_NL had verwacht dat het gister eenmalig was. Nu lastig met net voor de wedstrijd een TK inzetten.

alt text alt text

deadyoe_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • deadyoe_NL
            deadyoe_NL Dutch Users @Vertrigo_NL last edited by

@Vertrigo_NL oh dat is echt een heel irritante tactiek trouwens. Dat kleine kinderen dat doen begrijp ik tot daar aan toe, maar kom op..

Vertrigo_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Vertrigo_NL
              Vertrigo_NL @deadyoe_NL last edited by

@deadyoe_NL said in Simulatie na verzetten klok:

@Vertrigo_NL oh dat is echt een heel irritante tactiek trouwens. Dat kleine kinderen dat doen begrijp ik tot daar aan toe, maar kom op..

Aangezien je zelf toch al direct offtopic gaat met je eerste post op dit forum.. Zelf speel je waarschijnlijk alleen maar in van die noob competities. Wanneer je ooit eens competities met niveau gaat spelen, is dit de normaalste zaak van de wereld. Dan moet je zelf dus ook meedoen met dat spelletje rondom TK's.

alt text alt text

• R0bbyK_NL
                R0bbyK_NL Dutch Users last edited by

Prima die verschuiving van tijd. Sterker nog, ik vind niet eens dat de wedstrijden op exact dezelfde tijd moeten plaats vinden. Tussen 19.00 en 21.00 is prima, los je ook meteen het probleem op van die super tegenstanders welke de laatste minuut een trainingskamp inzetten. Wil je persee 19.00, dan kun je hier eens kijken.

J 1 Reply Last reply Reply Quote -1
                • J
                  Jip Huijs_NL @R0bbyK_NL last edited by

Voor nu blijft deze wijziging van kracht, in principe begint de simulatie in zomertijd nu een uur later, dus vanaf 20.00 uur. Als de klok weer terug gaat naar wintertijd zal de simulatie weer om 19.00 uur beginnen. Dit is in ieder geval de bedoeling voor nu.:thumbsup_tone2:

“The problem with winter sports is that -- follow me closely here -- they generally take place in winter.” - Dave Barry

Vjenne-Rulezz_NL 1 Reply Last reply Reply Quote -1
                  • Vjenne-Rulezz_NL
                    Vjenne-Rulezz_NL @Jip Huijs_NL last edited by

@Jip-Huijs_NL said in Simulatie na verzetten klok:

Voor nu blijft deze wijziging van kracht, in principe begint de simulatie in zomertijd nu een uur later, dus vanaf 20.00 uur. Als de klok weer terug gaat naar wintertijd zal de simulatie weer om 19.00 uur beginnen. Dit is in ieder geval de bedoeling voor nu.:thumbsup_tone2:

Serieus? Ongelofelijk :rofl:

#WZJRWZDB

• Vertrigo_NL
                      Vertrigo_NL last edited by

Waarom is dit dan niet vooraf gecommuniceerd? Bij eerdere tijdsverzettingen is dit volgens mij nooit zo geweest. Raar dat dat nu wel is, zonder dat dit gemeld wordt.

Al zou het me niets verbazen als jullie dat zelf ook nog niet wisten..

alt text alt text

J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • J
                        Jip Huijs_NL @Vertrigo_NL last edited by

@Vertrigo_NL said in Simulatie na verzetten klok:

Waarom is dit dan niet vooraf gecommuniceerd? Bij eerdere tijdsverzettingen is dit volgens mij nooit zo geweest. Raar dat dat nu wel is, zonder dat dit gemeld wordt.

Al zou het me niets verbazen als jullie dat zelf ook nog niet wisten..

Omdat we tegenwoordig een timer hebben die aftelt en dus normaal gesproken een correcte weergave geeft van de tijd waarop de simulatie start. Maar verder prima om even na te vragen natuurlijk.

“The problem with winter sports is that -- follow me closely here -- they generally take place in winter.” - Dave Barry

• Dave Jansen_NL
                          Dave Jansen_NL last edited by

@deadyoe_NL said in Simulatie na verzetten klok:

waarom reageer zonder dat je weet hoe het spel werkt, soms speel je bijv een battle en is dit een vereiste.
                          en het grappigste is nog, je hebt 1 bericht pas geplaats en dan direct eentje zonder toegevoegde waarde.

Wat betreft de klok Vertrigo, je moet even de nieuwe simulatie tijd 1x even klokken en dan kan je dat aanhouden voor de andere dagen :thumbsup_tone1:

Winners never quit, Quitters never win

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • pompompompompommop_NL
                            pompompompompommop_NL last edited by

Kan wel dicht deze.

• 1 / 1
                            • First post
                              Last post