Simulatie na verzetten klok
-
Simulatie start wel om 1900, maar voor slechts een dertig-tal competities per server. Is sinds gisteravond zo. Lijkt me dus dat die servers door de war zijn met het verzetten van de klok.
-
De vraag is wanneer dit weer goed wordt gezet?!
-
@crimsontide_NL had verwacht dat het gister eenmalig was. Nu lastig met net voor de wedstrijd een TK inzetten.
-
@Vertrigo_NL oh dat is echt een heel irritante tactiek trouwens. Dat kleine kinderen dat doen begrijp ik tot daar aan toe, maar kom op..
-
@deadyoe_NL said in Simulatie na verzetten klok:
@Vertrigo_NL oh dat is echt een heel irritante tactiek trouwens. Dat kleine kinderen dat doen begrijp ik tot daar aan toe, maar kom op..
Aangezien je zelf toch al direct offtopic gaat met je eerste post op dit forum.. Zelf speel je waarschijnlijk alleen maar in van die noob competities. Wanneer je ooit eens competities met niveau gaat spelen, is dit de normaalste zaak van de wereld. Dan moet je zelf dus ook meedoen met dat spelletje rondom TK's.
-
Prima die verschuiving van tijd. Sterker nog, ik vind niet eens dat de wedstrijden op exact dezelfde tijd moeten plaats vinden. Tussen 19.00 en 21.00 is prima, los je ook meteen het probleem op van die super tegenstanders welke de laatste minuut een trainingskamp inzetten. Wil je persee 19.00, dan kun je hier eens kijken.
-
Voor nu blijft deze wijziging van kracht, in principe begint de simulatie in zomertijd nu een uur later, dus vanaf 20.00 uur. Als de klok weer terug gaat naar wintertijd zal de simulatie weer om 19.00 uur beginnen. Dit is in ieder geval de bedoeling voor nu.:thumbsup_tone2:
-
@Jip-Huijs_NL said in Simulatie na verzetten klok:
Voor nu blijft deze wijziging van kracht, in principe begint de simulatie in zomertijd nu een uur later, dus vanaf 20.00 uur. Als de klok weer terug gaat naar wintertijd zal de simulatie weer om 19.00 uur beginnen. Dit is in ieder geval de bedoeling voor nu.:thumbsup_tone2:
Serieus? Ongelofelijk :rofl:
-
Waarom is dit dan niet vooraf gecommuniceerd? Bij eerdere tijdsverzettingen is dit volgens mij nooit zo geweest. Raar dat dat nu wel is, zonder dat dit gemeld wordt.
Al zou het me niets verbazen als jullie dat zelf ook nog niet wisten..
-
@Vertrigo_NL said in Simulatie na verzetten klok:
Waarom is dit dan niet vooraf gecommuniceerd? Bij eerdere tijdsverzettingen is dit volgens mij nooit zo geweest. Raar dat dat nu wel is, zonder dat dit gemeld wordt.
Al zou het me niets verbazen als jullie dat zelf ook nog niet wisten..
Omdat we tegenwoordig een timer hebben die aftelt en dus normaal gesproken een correcte weergave geeft van de tijd waarop de simulatie start. Maar verder prima om even na te vragen natuurlijk.
-
@deadyoe_NL said in Simulatie na verzetten klok:
waarom reageer zonder dat je weet hoe het spel werkt, soms speel je bijv een battle en is dit een vereiste.
en het grappigste is nog, je hebt 1 bericht pas geplaats en dan direct eentje zonder toegevoegde waarde.Wat betreft de klok Vertrigo, je moet even de nieuwe simulatie tijd 1x even klokken en dan kan je dat aanhouden voor de andere dagen :thumbsup_tone1:
-
Kan wel dicht deze.