JR & TOT: Crewcompetitie
-
Nog genoeg wedstrijden om het nog te vergooien ja, maar verwacht wel dat je de titel binnen zult slepen. Maar het zal je niet aan komen waaien
-
@RCJDR_NL165 Alle opties staan nog open, we moeten het maar wat spannender gaan maken
-
Binnen de top 6 kan er nog veel veranderen in elk geval
-
Zekers, maar goed ik heb gelukkig de beste selectie dus het voordeel ligt bij mij!
-
2 puntjes ingelopen op plek 4. Nog altijd een gaatje van 4 punten, maar wie weet wat er nog mogelijk is. Nog altijd 3 punten voorsprong op Bart.
-
Weer ingelopen op Dieter, nu nog maar 2 puntjes achterstand op de 2e plaats. Ruud is denk ik nu helemaal niet meer in te halen.
-
Plaats 2 overgenomen thnx Dieter
-
Het ziet er nu wel erg goed uit! Zou het me dan eindelijk eens lukken? :cartwheel:
-
We gaan nog een leuke laatste 6 potjes tegemoet Bovenin gaat het spannend worden voor plek 2 en plek 4.
-
@Sjinne_4_ever_NL
Vooral het feit dat het met een DS12 is, is wel mooi. -
@Sir-Heyvaert_NL Noujah, meegerekend dat iedereen een DS10 of lager heeft, dan doet het wel wat af aan die prestatie haha
-
Voorsprong op mijn achtervolgers is snel verkleind in elk geval ja
-
Haha, dat is natuurlijk ook juist.
-
@Sjinne_4_ever_NL Weer op je ingelopen, ga je het spannend maken zo voor het einde?
-
Ja, die zag ik ook niet aankomen eerlijk gezegd :nerd:
-
@Sjinne_4_ever_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Ja, die zag ik ook niet aankomen eerlijk gezegd :nerd:
Ach het houd de spanning er wel een beetje in zo -
Binnen!
-
Welk land gaan we straks?
-
Gefeliciteerd Ruud, duidelijke cijfers proost
-
Gefeliciteerd met het kampioenschap Ruud
Twee lastige laatste competitie potjes voor mij. Kan nog 3e worden, maar met een beetje pech word ik 5e. Ook de bekerfinale wordt een erg lastige partij.