JR & TOT: Crewcompetitie
- 
Damn, die transferlijst is ruk. Of hebben jullie alles tijdens kerst opgekocht?  
- 
Lekker, je stond nog zesde toch (2 speelrondes terug?) @Sjinne_4_ever_NL ja indd, nog mooi wat gestegen op t eind 
- 
Damn, die transferlijst is ruk. Of hebben jullie alles tijdens kerst opgekocht?  @Sjinne_4_ever_NL heb wat opgekocht maar veel soeps is het niet 
- 
Ik heb gisteren een prima verdediger van de TL gehaald, maar voor de rest is er weinig interessants te vinden. 
- 
Ik ga het toch niet redden ivm teveel tijd kwijt met klussen in mijn nieuwe huis. Volgende competitie weer present. 
- 
Je weet dat het een slechte transferlijst is wanneer Chamakh de buitenkans is haha 
- 
Ik ga het toch niet redden ivm teveel tijd kwijt met klussen in mijn nieuwe huis. Volgende competitie weer present. @RCJDR_NL165 Geen probleem!  
- 
We hebben beter dan een kleinere competitie kunnen kiezen, wel erg leegjes zo  
- 
We hebben beter dan een kleinere competitie kunnen kiezen, wel erg leegjes zo  @Sjinne_4_ever_NL Zijn jullie al lang aan de gang? 
- 
@Icarus90_NL Vanavond is speeldag 2, die komt over ene half uurtje. Er is zelfs nog een DS9 vrij, mocht je mee willen doen. Zul je Gianni even lief moeten aankijken  
- 
@Icarus90_NL Vanavond is speeldag 2, die komt over ene half uurtje. Er is zelfs nog een DS9 vrij, mocht je mee willen doen. Zul je Gianni even lief moeten aankijken  
- 
De beste wensen allemaal 
- 
Beste wensen allemaal! 
- 
Tjonge, ben al te vaak vergeten met juiste opstelling te formeren -.- Mag blij zijn dat er zoveel computers zijn dit seizoen. 
- 
Pfft...De nummer 12 van OSM een TK tegen mij inzetten. Watje  
- 
Ik stel voor om nu al een volgend land te kiezen en eventueel al een team als dat goed is voor iedereen. 
- 
Ik vind het prima... hopelijk zijn er wat meer deelnemers 
- 
Ik stel voor om nu al een volgend land te kiezen en eventueel al een team als dat goed is voor iedereen. @Furrax_NL Zeker goed voor mij! 
- 
Finland met 12 of Oostenrijk met 10? 
- 
Ik denk dat we wel een land met 10 teams kunnen gaan doen. We zijn nu ook maar met ons zessen. Dan ga ik ook voor Oostenrijk.