JR & TOT: Crewcompetitie
-
Okรฉ tof Suggesties voor leuke competities hoor ik anders graag
-
@Sjinne_4_ever_NL
Zweden of Finland? -
@Sir-Heyvaert_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Sjinne_4_ever_NL
Zweden of Finland?Wat begrijp jij niet aan 'leuke competities'? Ze willen de CC nabootsen, dus een FRA/SPA/ITA of NL/DUI lijkt mij dan 't leukst.
-
Haha vandaar mijn smileys erachter he, doing
grote competities zijn ok voor mij! Ik kon maar proberen mijn wereldverovering doel te betrekken
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Sjinne_4_ever_NL
Zweden of Finland?Wat begrijp jij niet aan 'leuke competities'? Ze willen de CC nabootsen, dus een FRA/SPA/ITA of NL/DUI lijkt mij dan 't leukst.
Nooouuu, meer in de zin van competitie met managers die men dan normaal niet op hun HA hebben. Tussenstandjes erbij, gaat me niet zozeer om een Spaanse competitie. Bedoel dan ben je met 14 man ofzo, en heb je nog veel lege plekken
-
Ah zo, met hoeveel zijn we precies dan? Anders eerst vast zo'n lijstje maken met een opgave-deadline. Heb je wat tijd om te bepalen en loten etc.
-
@Vjenne-Rulezz_NL Jullie zouden met de 5 managers die er nu in zitten ook weer deelnemen. Vanuit ons zijn er 9 managers die meedoen. Totaal dus van 14 managers
-
Ah okรฉ, als we dan gewoon zeggen dat we de volgende editie een keer geen gasten toelaten staat het aantal gewoon vast?
-
Competitie met 14 teams dan
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Ah okรฉ, als we dan gewoon zeggen dat we de volgende editie een keer geen gasten toelaten staat het aantal gewoon vast?
Noujah dat hoeft van mij ook niet hoor Kijk je kan ook 16 teams pakken en dan rekening houden dat er twee mensen graag zouden willen meedoen. Maar ik zou dan niet meer als 2 lege plekken incalculeren. Dus min. 14 teams in een competitie tot max 16 teams in een competitie bedoel ik dan. 14 teams is dan exclusief voor onze crews.
Wij hebben nu 9 deelnemers (alle TOT-leden op Pelzeri na). Dit weekend ga ik competities uitzoeken. Die plaats ik, kunnen we gezamenlijk wat schrappen, en daaruit loot ik.
-
En wat met de crewcomp dan?
-
@Furrax_NL
Het blijft de crewcompetitie he, we maken enkel sheets en zorgen dat het leuke volle competitie wordt. -
@Sir-Heyvaert_NL hoi Bart, ik ben jullie crewcompetitie. Ik zal zorgen dat jullie het leuk en naar je zin krijgen. Van Robin krijg ik veel BC, dus ik verwacht hem als kampioen.
-
@Furrax_NL
Het blijft de crewcompetitie he, we maken enkel sheets en zorgen dat het leuke volle competitie wordt.Precies je moet het alleen zien dat wij met 9 man nu deelnemen en een sheet bijhouden. Verder veranderd er niets. Die sheet zal ik overigens gewoon hier plaatsen, moet ik er wel eentje hebben hehe
-
16 Teams:
Zweden
Zuid-Afrika
Algerije
Peru
Oezbekistan
Uruguay14 Teams:
Israรซl
Cyprus
San MarinoDit zijn competities enkele opties. Helaas weinig keuze in een competitie van 14 teams, veel is al voorbij gekomen de afgelopen seizoenen in de crewcompetitie. Voor de mensen die spelen voor de landkaart is dat wat minder aantrekkelijk natuurlijk
-
@Sjinne_4_ever_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Furrax_NL
Het blijft de crewcompetitie he, we maken enkel sheets en zorgen dat het leuke volle competitie wordt.Precies je moet het alleen zien dat wij met 9 man nu deelnemen en een sheet bijhouden. Verder veranderd er niets. Die sheet zal ik overigens gewoon hier plaatsen, moet ik er wel eentje hebben hehe
We zouden eventueel de nieuwe versie van de KL league kunnen opvragen? Zag dat iemand die had aangepast en er waren veel positieve woorden over.
-
@Thoadz_NL Zou kunnen
-
@Sjinne_4_ever_NL jij knipoogt wel heel veel he. Heb je stiekem oogje op mannen ofzo
-
@Glennevire_NL Wat? Zijn jullie geen vrouwen dan!?