JR & TOT: Crewcompetitie
- 
Geen voorkeur voor nieuw land, ben er in elk geval weer bij. 
- 
Geen voorkeur voor nieuw land, ben er in elk geval weer bij. @RCJDR_NL165 said in JR & TOT: Crewcompetitie: Geen voorkeur voor nieuw land, ben er in elk geval weer bij. Hier sluit ik mij bij aan  
- 
@Furrax_NL In kader van m'n wereldverovering zou ik bijvoorbeeld Oostenrijk willen voorstellen. 
 10 teams, volle competitie.
 Maar ik sta open voor suggesties @Sir-Heyvaert_NL Lekker sneeuw. 
- 
Noujah ik zou kijken voor iets meer dan 10 teams. Eventuele mensen die later instromen zoals dit seizoen. 12 teams ofzo. Finland, Hongarije, IJsland of Paraguay? 
- 
Noujah ik zou kijken voor iets meer dan 10 teams. Eventuele mensen die later instromen zoals dit seizoen. 12 teams ofzo. Finland, Hongarije, IJsland of Paraguay? @Sjinne_4_ever_NL 
 Heb je wel gelijk in.
 Hongarije, Finland of Paraguay is goed voor mij!
- 
Als we voor 12 teams gaan dan kies ik voor Hongarije. 
- 
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een land  Hongarije vind ik prima. Hongarije vind ik prima.
- 
Gefeliciteerd met de beker Dieter  
- 
Lekker Goulash eten jongens! 
- 
Lekker Goulash eten jongens! @Furrax_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie: Lekker Goulash eten jongens! Prima  Doen we weer gewoon teams pakken zoals het uitkomt? Doen we weer gewoon teams pakken zoals het uitkomt?
- 
@Furrax_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie: Lekker Goulash eten jongens! Prima  Doen we weer gewoon teams pakken zoals het uitkomt? Doen we weer gewoon teams pakken zoals het uitkomt?@Sjinne_4_ever_NL Hangt v/d meerderheid af. 
- 
Ik heb er geen problemen mee als we weer lukraak een team kiezen. 
- 
Ik ook niet, als je nu nog moet gaat loten dan is het misschien te laat 
- 
Gewoon kiezen is perfect! 
- 
Toch nog op de laatste dag een plekje weten te stijgen  Gewoon teams kiezen lijkt mij prima. Hoop wel dat iedereen gewoon mee doet, onafhankelijk van wat er over blijft. 
- 
Lol, kreeg maar 30 BC in totaal, dat is met het kampioenschap  
- 
Lol, kreeg maar 30 BC in totaal, dat is met het kampioenschap  @Sjinne_4_ever_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie: Lol, kreeg maar 30 BC in totaal, dat is met het kampioenschap  Ik kreeg 16  
- 
Dat is ook niet veel zeg :dagger: Zal wel komen door het lage aantal managers in de competitie. Normaal krijg je echt makkelijk het 3-voudige. 
- 
Moeten er nog mensen joinen? 
- 
Volgens mij niet. En die Beenham is die nog een versterking voor jullie? De volgende keer kiest hij maar als laatste.