boscoins van de olie sheik met baard niet ontvangen
-
ik merk al dagen dat ik geen bos coins krijg van de olie sheik de man met Jalaba en baard ik heb zoveel video's gekeken en gedownload maar ontvang van deze olie sheik geen enkel bos coins maar van de ander wel ??
-
Wees gerust ik heb dat gister voor de gein ook is gedaan heb er net zoveel gehad
-
Serieus? Ik heb nog nooit die beste video's of downloads hoeven doen. Komen de Boss Coins niet naar enkele dagen pas? XD Eens kijken
Edit: bij mij staat alles in het Duits... Zeg me dat ik niet de enige ben...
-
Geen idee wat ik deed, maar ik heb net 4 Boss Coins verdiend XD Het moet dus gewoon werken.
-
Er is een limiet op het aantal Bosscoins dat je kan krijgen voor het bekijken van video's. Wanneer je dat limiet hebt bereikt krijg je er geen Bosscoins meer voor.
Voor de acties zoals het downloaden van een app of het invullen van een enquête kan het tot 7 dagen duren voordat de Bosscoins worden toegevoegd. Wanneer je na die 7 dagen geen Bosscoins hebt ontvangen kan je contact op nemen met het bedrijf dat de acties in beheer heeft. In jou geval is dat Tapjoy. Als je via de app op het rechter mannetje tikt kan je rechts onderaan op "Ontbreekt er Bosscoins?" tikken. Daar kan je aangeven om welke actie het gaat, een omschrijving van het probleem geven en je e-mailadres invullen. De support afdeling van Tapjoy zal je dan verder helpen.