Timers in Android app werken niet!!
-
Beste,
Op de Android app werkt het klokje/stopwatch op het home scherm niet om alle timers in één overzicht te zien. Kan dit aub ASAP opgelost worden? Het is te makkelijk om zo een voltooide training of stadionupgrade te missen. Zeker van belang voor zij die deelnemen aan de CC en CK.
Alvast bedankt voor de moeite.
Mark_van_V
-
ps: het lijkt alsof hierdoor ook de notificaties niet 100% werken.. zojuist heb ik na een voltooide trainingsronde bijvoorbeeld geen notificatie ontvangen, terwijl ik notificaties wel ingeschakeld heb.. van verkochte spelers ontvang ik bijvoorbeeld wel notificatie.
-
Excuses voor de late reactie.
De bug van de timers is bekend en staat op de rol om gefixt te worden.
Wat betreft notificaties;OSM kent twee verschillende types notificaties:
- Notificaties afkomstig van servers (wedstrijd gespeeld, transfers, trainingskampen...) - deze krijg je op elke device waar het account is ingelogd.
- Notificaties afkomst van timers (trainingen, doktersbehandeling, jurist...) - deze krijg je op het device waar je desbetreffende handeling gestart hebt.
Indien je op je gewenste device geen push-notificaties ontvangt kan je het volgende proberen, dat doorgaans de oplossing is voor dit probleem:
- Verwijder de app en installeer deze opnieuw;
- Activeer een notificatie afkomstig van een timer (bijvoorbeeld: stel een training in);
- Kies voor het toestaan van notificaties bij de pop-up die in beeld verschijnt.
Hierna zou je normaal gesproken alle meldingen moeten ontvangen op je device.
-
Geen reactie verder, dus deze kan dicht.