Online Football Federation: Pub
-
Tijd voor een nieuwe keeper.
-
@furrax_nl said in Online Football Federation: Pub:
Tijd voor een nieuwe keeper.
of grotere handschoenen
-
Goedemiddag managers,
Ik heb een OSM WK Poule gemaakt op Scorito.com. het zou leuk zijn als we zoveel mogelijk mensen hiervoor kunnen vinden, het kost je niks en is gewoon voor de fun.
De Poule heet: OSM WK Poule
Doe gezellig mee en dan kunnen we is kijken wie er nou echt verstand van voetbal heeft.
-
@dave-jansen_nl
Ik heb mij aangemeld, maar hoe zit het precies? Bij onze eigen poule kregen we een melding dat je een soort van abonnement afgesloten moest hebben op het moment dat het WK begint, want anders word je er alsnog uitgegooid. -
@silvester-j_nl said in Online Football Federation: Pub:
@dave-jansen_nl
Ik heb mij aangemeld, maar hoe zit het precies? Bij onze eigen poule kregen we een melding dat je een soort van abonnement afgesloten moest hebben op het moment dat het WK begint, want anders word je er alsnog uitgegooid.Ja heb dat nu ook scorito is betaald geworden lekker dan, heb geen zin meer om naar een andere site te gaan
-
Ik stuurde nog iedere morgen een berichtje naar Marc om hem te herinneren dat hij iedere dag moet inloggen... Is die nu verdwenen.
-
@furrax_nl
Jij ziet ook alles hè Gianni..
Marc is een goede aanwinst voor een crew mits hij actief is. Alleen is dat laatste al een lange tijd niet het geval geweest en daarom is hij uit de crew verwijderd.
Indien hij OSM weer oppakt, staat de deur bij ons altijd open voor een terugkeer. -
@furrax_nl
Overigens hebben we er wel net weer een nieuw lid bijgekregen. Ik weet niet of "Jaimysky" jou nog wat zegt? De mensen in onze crew die nog BCS hebben gespeeld, kenden hem nog van vroeger. Pim is na een pauze van 4 jaar weer begonnen met OSM en is via Aron bij onze crew terechtgekomen. -
Ik zie inderdaad alles of toch veel. Ik ga regelmatig bij crews langs en kijk of ze nieuwe leden hebben. Levenloos maar OSM weigert terug de functie in te voeren dat je de in/out terug kan zien bij crews. Ik ga dat nogmaals aankaarten op het forum.
Ja, ook dat had ik gezien en er ging een soort belletje rinkelen. Ik had hem een bericht gestuurd met de vraag vanwaar ik hem zou kennen en hij zei uit twee crews. De naam TWC viel en toen wist ik het. Hij had inderdaad in TWC gezeten en als ik me niet vergis kende hij iemand persoonlijk uit die crew dacht ik.
-
En wij hebben ook nog een ex-lid van jullie aangetrokken na Rob.
-
Weer twee nieuwe leden zie ik.
-
@furrax_nl
Beetje late reactie.
We hebben inderdaad een aantal nieuwe leden aangetrokken. Vroeger deden we dit altijd via het forum, maar aangezien dit tegenwoordig niet meer werkt, pakken we het nu op een andere manier aan. Het is toch belangrijk dat zo'n groep een beetje actief blijft en je er zo nu en dan eens een nieuw lid aan toevoegt om wat leven in de brouwerij te brengen.Ja tof dat jullie Stephen hebben binnengehaald. Ik kreeg niet zo heel lang geleden nog een PM van hem. Is dit dan de wederopstanding van JR?
-
@silvester-j_nl De goeie tijden liggen achter ons dus moet ik het doen met wat ik heb.
-
@furrax_nl
Lekker duels spelen via de app toch? -
@silvester-j_nl Daar hebben we nu ook gebruik van gemaakt. Ben er geen voorstander van maar er is een groep bij JR die het graag doet. Tweede duel nu aan de gang.
-
Wat doen de "actieve" crews nu dan? Via de app chatten en Battles spelen?
-
@sjinne_4_ever_nl said in Online Football Federation: Pub:
Wat doen de "actieve" crews nu dan? Via de app chatten en Battles spelen?
Ik geloof niet dat die chat ooit een succes word.........................................
-
Chat is kalm. WhatsApp gaat beter.
-
De chat is inderdaad niet echt de oplossing.
-
Jammer want ik was er een voorstander van. En dat is niet het enige die inactief is. Een eigen intern crewforum is toch compleet overbodig? Bij JR toch.