Online Football Federation: Pub
-
@MartijnFC_NL is dat een geheim dan
-
@Philipp-Haastrup_NL oh ja
-
Goedemorgen. Gister gratis naar toneelstuk geweest over seks, vrouwen en alcohol. Was erg grappig en leuk zeker voor 0 euro ipv 17.50
-
nog wat gefixed dan? @Glennevire_NL
-
@Jay-Rolla_NL said in Online Football Federation: Pub:
nog wat gefixed dan? @Glennevire_NL
Nee dat niet helaas. Maar ik begin er te oud voor te worden. Ik ga gewoon genieten van t moment en als iemand vaker zie en echt klik vindt tussen ons ga ik voor hookup, anders niet. Maar was wel dame die ik vaker wil spreken
-
@Glennevire_NL said in Online Football Federation: Pub:
Goedemorgen. Gister gratis naar toneelstuk geweest over seks, vrouwen en alcohol. Was erg grappig en leuk zeker voor 0 euro ipv 17.50
Ballettoneelstuk?
-
@sir.himself_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL said in Online Football Federation: Pub:
Ballettoneelstuk?
Nee dat was vorige week of die er voor!! Dit had niks met dans te maken en ballet helemaal niet Chieltje. Was vooral heeeel veel alcohol en 1 dunne man en 1 dikke man die hun seks avonturen vertelde!
-
@Glennevire_NL Haha klinkt wel geinig.
Mijn naam is btw Chiem met een M.
-
@Glennevire_NL Haha klinkt wel geinig.
Mijn naam is btw Chiem met een M.
Excuus Chiem
Heb 12 gedichten geschreven vanochtend. Deze ga ik misschien ooit als versier truc doen: ''Schoonheid; Je lach is als een baby die voor het eerst ''mama'' roept Winter, herfst zomer en lente Wanneer jij er bent staat de tijd stil Er zal altijd plezier zijn Met jou erbij kan ik de wereld aan ''
-
@Glennevire_NL Als dat geen neuken wordt..
-
@Glennevire_NL Te lang voor een openingszin.
-
@Glennevire_NL Te lang voor een openingszin.
Haha hehe. Heb hem al voor Italiaanse chick naar het Engels vertaald
-
@Glennevire_NL Waarom dan niet in het Italiaans, dat klinkt nog mooier. 'Bella, ....'
-
@Glennevire_NL Waarom dan niet in het Italiaans, dat klinkt nog mooier. 'Bella, ....'
Omdat ik dat niet spreek en ook niet lees/schrijf. En google translate staat zo pauper
-
Jezus xd
-
He Flip. Hoe gaat tussen jou en @MartijnFC_NL
-
@sir.himself_NL Bella de koe?
-
Joe bitches
-
@daleythespartaan_NL said in Online Football Federation: Pub:
Joe bitches
Joe Daley. Alles lekkah? Sparta gaat goed zeg in de Eredivisie ED is volgens mij echt laag drempeliger geworden voor promenvi
-
@Glennevire_NL Ja lekker hoor, met jou dan?
Haha ik ben niet voor Sparta Rotterdam, dat spartaan is afkomstig van de voetbalclub waar ik voetbal. Maar die doen het inderdaad best netjes, denk dat het verschil met de top JL en onderste van de Eredivisie sowieso vrij klein is