Online Football Federation: Pub
-
@Philipp-Haastrup_NL
Zeg dat wel ja, de return belooft nog wat! Stond jij er ook bij met een bivakmuts? -
Ik zie het al een compliment dat zo'n mega succesvolle trainer als Mourinho, trainer van een zeer succesvolle en grote club, zich genoodzaakt voelt de speelstijl aan te passen aan Ajax, die in het recente verleden hordes als Molde, Salzburg, Steaua en Rapid niet kon nemen
-
@Philipp-Haastrup_NL Gaat het gebeuren voor MVV??
-
@maricja_NL hopelijk, doelpuntje maken, en dan moet Roda er al 2 maken.
Dit seizoen in 2 uitwedstrijden niet gescoord, dus hoop is er:)!
-
@Philipp-Haastrup_NL Ik hoop het voor MVV. Voor NAC geldt hetzelfde wel. Snel de 0-1 maken, dan mag NEC in de achtervolging voor 3 goals
-
@Silvester-J_NL dat waren er niet allemaal van MVV.
Waren er ook nog van Anderlecht, ADO en NEC -
@maricja_NL vond Roda maar matigjes.
Spits was wel een goede speler, is nu gelukkig geschorst.En MVV heeft perreira weer terug, beste verdediger dit seizoen, dus ben wel positief:)
-
@Silvester-J_NL wel jammer alleen dat zovele daarvan riepen "United rollen we op" blijkt dat uiteindelijk niet zo, wordt er alleen gepraat over hoe trots ze zijn.De weg naar de finale is iets om trots op te zijn ja, finale zelf viel het team zwaar door de mand op Veltman, Sanchez en De Ligt na. De Ligt was magistreus maar Klaassen en Schone waren dan 3x niks.
-
@Philipp-Haastrup_NL waarom mochten die Hooliganga die veld betraden de wedstrijd gewoon uitkijken ? :S
-
Heb je gezien wat MVV voor stewards heeft
De jostiband is er niets bij.
Maar zullen flinke boetes worden, kan max 10.000 worden per persoon en 5 jaar sv.
-
@Glennevire_NL
Er zijn natuurlijk altijd Ajaxsupporters die van tevoren hoog van de toren blazen, maar die heb je eigenlijk bij elke club, dus niet alleen bij Ajax. Ik wist van tevoren dat het ontzettend lastig zou gaan worden, want de belangen waren voor Manchester United gewoon ontzettend groot, met name financieel gezien. Dan heb je ook nog eens een manager als Mourinho die naar aanloop van de wedstrijd een psychologisch spel speelt om de aandacht van zijn ploeg af te houden en precies weet hoe je een ploeg als Ajax in de wedstrijd kan ontregelen.Het middenveld stond inderdaad goed vast, maar als je ziet wat voor spelers daar bij United op het middenveld staan dan is dat niet zo gek met de kwaliteit van United. Ze zaten er echt ontzettend dicht op in de duels en Ajax moest het alleen hebben van individuele acties die in de meeste gevallen op niets uitliepen.
-
@Philipp-Haastrup_NL
Ik heb er een stuk of 2 zien staan, toch wel erg opmerkelijk bij zo'n risicowedstrijd. Uiteindelijk moesten zelfs de bobo's en spelers in actie komen om die supporters tot kalmte te manen. Wel jammer dat MVV het uiteindelijk niet gehaald heeft trouwens, want daar zat ook wat pech bij. -
Attentie!
Wij van Online Football Federation hebben nog enkele plekken beschikbaar voor onze crewcompetitie die morgenavond van start gaat.Info
Land: Griekenland (16 teams)
Teams: worden toegekend op basis van loting
Instellingen:
Vind jij het leuk om gezellig een seizoen mee te doen? Stuur mij dan even een bericht, want dan zal ik je meenemen in de loting! :thumbsup_tone2:
-
Loting Federations Cup
Veel succes allemaal!
-
Leuk om een editie met jullie mee te doen, alvast succes!
-
Beetje laat omdat de eerste wedstrijden al gespeeld zijn, maar iedereen nog veel succes gewenst
-
@maricja_NL
Een goed begin is het halve werk.
-
Tussenstand: Federations Cup
1 Fc DerroY Iraklis 2390
:blue_circle: 2 Maricja Veria 2190
:blue_circle: 3 Brugesboy_1990 Larissa 1770
:blue_circle: 4 Bjorn2321 Xanthi 1470
:blue_circle: 5 Jip Huijs Asteras Tripolis 1370
:blue_circle: 6 Rosenborg Atromitos 1240
:blue_circle: 7 Silvester J Olympiacos 960
:blue_circle: 8 sir.himself PAOK 840
:blue_circle: 9 Jimi_Beasley_the_best Levadiakos 830
:blue_circle: 10 Geert Van H. Kerkyra 830
:blue_circle: 11 opentoptopper Platanias 710
:blue_circle: 12 VIternational Panathinaikos 640
:blue_circle: 13 Julian Stam Panetolikos 620
:blue_circle: 14 Marcelientje PAS Giannina 100
:blue_circle: 15 Pepcoachie AEK Athens 10
:blue_circle: 16 TheTransporter Panionios -400Ik zal in de loop van volgende week even een teambouw-/verkoopoverzicht posten.
-
Statistieken Federations Cup
-
@Silvester-J_NL Leuk overzicht Sil!
Overkomt mij ook niet vaak dat ik de meeste verkopen heb