Online Football Federation: Pub
-
@martijnfc_nl volgende keer een vlucht eerder naar Malta pakken.
-
@seanfighter_nl Hooligan!
-
@philipp-haastrup_nl Flip
Ik mis de oude smileys.. -
Hoi Sean! Kom je eens vaker op het NLs forum?
-
@seanfighter_nl
Alsjeblieft Sean
-
@seanfighter_nl hey sean
-
@seanfighter_nl we missen jou!
-
De huidige crew competitie van OFF zit er bijna op! Op de slotdag zullen @Philipp-Haastrup_NL en @gna-gna-gna_NL in een onderling duel uitmaken wie zich tot kampioen mag kronen.
Het volgende seizoen zal woensdag 7 maart van start gaan in het mooie Roemenië. Mocht je als gast graag een seizoen bij ons mee willen spelen, stuur mij dan graag even een berichtje! Dan zal ik je meenemen in de loting
-
Morgen gaan we weer van start met een nieuwe editie van de Federations Cup!
De loting is zojuist verricht, waarbij beide ds 1's niet mee zijn geloot (FCSB en CFR Cluj). Hieronder is de uitslag van de loting te vinden:
Oefenduels niet zijn zoals gewoonlijk niet toegestaan.
Iedereen zal een invite ontvangen.Alvast veel succes gewenst allemaal!
@Joost-Sœter_NL @Thoadz_NL @Bjorn2321_NL @daleythespartaan_NL @gna-gna-gna_NL @Philipp-Haastrup_NL @Jay-Rolla_NL @julian-stam_NL @doeeenbodbijmij_NL @sir-himself_NL -
@Philipp-Haastrup_NL Gefeliciteerd met het kampioenschap!
-
@gna-gna-gna_nl thnx:)
-
Succes allemaal!
-
Afgelopen vrijdag heeft OnlineFootballFederation de eerste crewbattle met het nieuwe battlesysteem voltooid.
Eindstand OFF - Onzin030: 112 - 28
-
-
Morgen gaan we weer van start met een nieuwe editie van de Federations Cup!
De loting is zojuist verricht, waarbij beide ds 1's niet mee zijn geloot (Dynamo Kiev en Shakhtar Donetsk). Hieronder is de uitslag van de loting te vinden:Oefenduels niet zijn zoals gewoonlijk niet toegestaan.
Iedereen zal een invite ontvangen.Alvast veel succes gewenst allemaal!
@Joost-Sœter_NL @julian-stam_NL @Thoadz_NL @gna-gna-gna_NL @Bjorn2321_NL @sir-himself_NL @jay-Rolla_NL @Philipp-Haastrup_NL @Silvester-J_NL @Jip-Huijs_NL
-
We gaan maar weer proberen nog een goed seizoen neer te zetten.
Mijn debuut in de Federations Cup was in ieder geval niet onaardig.Veel plezier weer iedereen!
PS: @sir-himself_NL Gefeliciteerd met de dubbel!
-
@thoadz_nl Thanks. Je hebt het me nog flink lastig gemaakt. Goed seizoen gedraaid.
-
@sir-himself_nl said in Online Football Federation: Pub:
@thoadz_nl Thanks. Je hebt het me nog flink lastig gemaakt. Goed seizoen gedraaid.
Ik had een aardige eindsprint ingezet maar helaas niet iets te vroeg. Aan het eind kwam ik net te kort waardoor ik je niet van de koppositie wist af te houden.
-
Sean #king
Anderen #gentleman
-
@nicolas-joy_nl Sean hebben we al maanden niet gehoord.