Online Football Federation: Pub
-
Goedemiddag.
Blessure opgelopen op de training van de week. Dat betekent geen training voor mij vanavond, morgen maar een wedstrijd op doel en zondag geen rugby. :frowning2:
-
@sir-himself_NL
Dat is zuur man. Hoe is dat zo ontstaan?
Waar gaat jullie vaste keeper die wedstrijd spelen dan? -
@MartijnFC_NL
Ik vond dat Jong Ajax het nog best aardig deed gisteren. Al stelde dat Panathinaikos niet veel voor natuurlijk. Knap resultaat van AZ trouwens, die zie ik thuis nog wel een goed resultaat halen tegen een Zenit dat allang door is naar de volgende ronde. -
@Silvester-J_NL Vlak voor het neerkomen een tik op mijn enkel waardoor die heerlijk dubbelklapt. Zit nou een lekkere ei op.
Onze keeper gaat linkshalf ofzo spelen, kan vast geen kwaad.
-
@sir.himself_NL
Ai, van je teamgenoten moet je het maar hebben hè.. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje helaas, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
Linkshalf? Zet hem dan gewoon gelijk een keer in de spits. -
Westermann was weer een baas
-
@Silvester-J_NL said in Online Football Federation: Pub:
@sir.himself_NL
Ai, van je teamgenoten moet je het maar hebben hè.. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje helaas, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
Linkshalf? Zet hem dan gewoon gelijk een keer in de spits.Kap effe met dat semi-geïnteresseerde gedrag joh
-
@Marcelientje_NL de commentator bedoel je hopelijk niet..
-
@daleythespartaan_NL w00ps sorry voor late reply. Ooh dus vandaar dacht idd altijd Sparta Rotterdam...
Ja gaat goed met mij, rustig weekendje eens Veel bank hangen. -
@sir.himself_NL
Linkshalf? Zet hem dan gewoon gelijk een keer in de spits.Nee onze spits is te hard nodig binnen ons systeem, hij deed het prima als linkshalf. Ben tevreden.
-
Hallo lui
-
@MartijnFC_NL said in Online Football Federation: Pub:
Hallo lul
-
Goedemorgen. Alles goed?
-
@Glennevire_NL jazeker met jou ook?
-
@MartijnFC_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL jazeker met jou ook?
Mooi mooi. Jaa goed Gister Levensweg Elektronisch Bankieren gespeeld. Dachten eerst met papieren geld is veel leuker maar dit viel ons heel erg mee. Enorm genoten. Uiteindelijk gewonnen met 5.65 miljoen. Hoe gaat met je studie? Iets economisch doe je toch?
-
@Glennevire_NL
Levensweg? Dat zegt mij helemaal niets. Al ik moet ik wel toegeven dat ik eigenlijk alleen maar drankspellen speel -
Zegt ie terwijl hij op osm zit @Silvester-J_NL
-
@daleythespartaan_NL
Haha, maar dan doel ik natuurlijk alleen op de "gezelschapspellen". OSM is meer een spel dat je in je eentje speelt. Althans, iedereen uit mijn omgeving is al een tijd gestopt met OSM. -
@Glennevire_NL
Levensweg? Dat zegt mij helemaal niets. Al ik moet ik wel toegeven dat ik eigenlijk alleen maar drankspellen speelAlsof je op je 10-13e al aan de dranspellen zat
-
@Glennevire_NL
Tegenwoordig* moest daar nog aan worden toegevoegd. Ik heb vroeger wel genoeg andere bordspellen gespeeld, maar dan vooral de 'bekendere' spellen.