Transferlijst
-
Als ik via de pc op osm zit, zie ik op de transferlijst bij aangeboden spelers goed het verschil tussen welke spelers er door andere spelers uit de competitie worden aangeboden en de spelers die door osm worden aangeboden.
Dit is heel prettig zodat je niet perongeluk een speler van je concurrent koopt.
Op de app is dit verschil niet, dus mijn vraag is, kunnen ze dit ook bij de app doen? -
Het verschil tussen spelers uit je eigen competitie en daarbuiten is goed te zien op de website, omdat je daar op de link kan klikken van teams die in je competitie spelen waardoor je bij de selectie van dat team uitkomt. Hierdoor hebben de naam van die teams dus ook een ander kleurtje. Op de app is dit niet mogelijk.
De paar keer dat ik zelf via de app de transferlijst checkte vond ik het ook wel lastig dat dit verschil er niet is op de app. Misschien dat GB daar een andere oplossing voor kan vinden. Ik zal het in ieder geval doorgeven.
-
@FC-Eddie_NL said in Transferlijst:
Het verschil tussen spelers uit je eigen competitie en daarbuiten is goed te zien op de website, omdat je daar op de link kan klikken van teams die in je competitie spelen waardoor je bij de selectie van dat team uitkomt. Hierdoor hebben de naam van die teams dus ook een ander kleurtje. Op de app is dit niet mogelijk.
De paar keer dat ik zelf via de app de transferlijst checkte vond ik het ook wel lastig dat dit verschil er niet is op de app. Misschien dat GB daar een andere oplossing voor kan vinden. Ik zal het in ieder geval doorgeven.
Dat is mooi dankje! het moet denk ik wel mogelijk zijn om het een andere kleur te geven!
-
Al zouden de teams uit je eigen competitie maar een grijs kleurtje krijgen en teams uit andere competities gewoon wit. Dan zou dit al heel erg helpen.
-
@Jordy-van-Oel_NL said in Transferlijst:
Al zouden de teams uit je eigen competitie maar een grijs kleurtje krijgen en teams uit andere competities gewoon wit. Dan zou dit al heel erg helpen.
Dat inderdaad!
-
1 kleurtje is al meer dan genoeg perfect zelfs
-
Dit onderwerp is al op de agenda gezet door GB. Nog geen verdere informatie, maar ik verwacht wel dat GB hier een aanpassing aan gaat maken zodat het verschil ook op de app duidelijker is.