Art of Soccer: Café
-
Veel plezier en succes in CC Art of Soccer. Maak het Goodfellas en rest lastig!!
-
Dankjewel, helaas was Goodfellas net een minuut eerder erin (en dus aan het scouten )
-
@gishes_NL Hahaha geef de goodfellas een reden om te f5en en ze zitten een uur van te voren klaar
-
Wij gaan voor lijfsbehoud en hopen af en toe stiekem te stunten voor tegen goodfellas
-
@VayaSmit_NL vorig seizoen 2e.... Lijfsbehoud is bescheiden maar goed doel
-
@VayaSmit_NL Hahaha jezelf in de underdogpositie neerzetten? Volgens mij gaan jullie gewoon voor promo
-
Denk het niet.
Realistisch gezien hebben jullie een grotere kans met 4 gemotiveerde spelers.
Met 3 verkopen uit 12 beurten ga ik ook redelijk dramatisch.
-
@Robbiebb_NL said in Art of Soccer: Café:
@VayaSmit_NL Hahaha jezelf in de underdogpositie neerzetten? Volgens mij gaan jullie gewoon voor promo
Dan zullen we alle 4 actief moeten spelen en Luken is te weinig actief met transfers / versterkingen.
-
Jullie lopen qua verkopen iets achter, maar het zegt nu nog niets, dit verschil kan je met 1 lekkere verkoopdag weer goedmaken. Bij OFF 1 manager al voor 141mil verkochtde nr2 qua verkopen volgt pas op 73mil
-
Veel te random toch.
Gisteren misschien een verkoop of 100 en daar had ik er 1 van.
-
@A-touch-of-magic_NL Lekker frusterend kan dat dan zijn he
-
Hoop dat ik mijn prestatie van vorig seizoen kan evenaren maar toen verkocht ik wel heel goed in het begin.
-
@A-touch-of-magic_NL @Robbiebb_NL altijd hoop blijven hebben; positief blijven denken en doen. Een crewgenoot van me in CC:CL verkoopt weinig maar ik heb verkoop bakken met spelers. Blijven proberen tot je weer gaat verkopen En competitie moet nog starten dus jullie van AoS kunnen altijd nog flink gaan verkopen.
-
@Glennevire_NL
I know.
12 jaar ervaring al op de teller.
-
jah ik doe rustig verkopen
alle verkopen worden rustig overwogen -
Het is zeker random met de verkopen! Maar hoop met een goede tactiek en enkele leuke aankopen toch wat punten te sprokkelen in het begin!
It's just a game! Maar we proberen de moed erin te houden!
@Robbiebb_NL wij zijn graag de underdog die verassen! Expect the unexpected!
-
Ben wel blij dat wij 1 van de crews zijn die toch overleven.
Heeft er een paar jaar slecht uitgezien maar nu lijken we toch een nieuw elan te hebben gevonden.
Onze prestaties de laatste 3 seizoen crewcup mogen er ook best zijn.
-
@Robbiebb_NL said in Art of Soccer: Café:
Jullie lopen qua verkopen iets achter, maar het zegt nu nog niets, dit verschil kan je met 1 lekkere verkoopdag weer goedmaken. Bij OFF 1 manager al voor 141mil verkochtde nr2 qua verkopen volgt pas op 73mil
Bizar verschil geluk speelt wel zeker een rol.
-
Sta 15e op de lijst met teamwaardes. De verschillen zijn nog niet groot, maar ben blij als hierna de zomerstop is. Het is best intensief die Crewcup.
-
2 zeges
1 gelijkspel
1 nederlaag (tegen mij)Kon slechter.