OSU/OSP: Strikers Café
-
@BolaBranca_NL67 said in OSU/OSP: Strikers Café:
@maricja_NL de club alcoholvrij wordt steeds groter
}Helaas wel ja
-
@De-Boterbloemen_NL Hoezo helaas... zijn we niet gezellig?
-
@BolaBranca_NL67 said in OSU/OSP: Strikers Café:
@De-Boterbloemen_NL Hoezo helaas... zijn we niet gezellig?
Vind jij van wel dan ?
-
@De-Boterbloemen_NL ik vind van wel. Nuchtere mensen zijn bedachtzaam..Dronken mensen veranderen in beesten
-
@Glennevire_NL said in OSU/OSP: Strikers Café:
@De-Boterbloemen_NL ik vind van wel. Nuchtere mensen zijn bedachtzaam..Dronken mensen veranderen in beesten
Spreek je uit ervaring?
-
@De-Boterbloemen_NL ja genoeg Dumpert ervaringen meegemaakt, die van vrienden, van familie, van collega's ik werd wel eens heel luidruchtig als ik dronken was. En kennis van ons die gaat dingen slopen als ie dronken is en niet enige. Heel social media staat er vol bij maar misschien zit jij niet op social media ;)?
-
@De-Boterbloemen_NL ja genoeg Dumpert ervaringen meegemaakt, die van vrienden, van familie, van collega's ik werd wel eens heel luidruchtig als ik dronken was. En kennis van ons die gaat dingen slopen als ie dronken is en niet enige. Heel social media staat er vol bij maar misschien zit jij niet op social media ;)?
Haha, maak zulk soort dingen liever zelf mee
Al betekent het niet dat iedereen die alchohol drinkt minder verstandig is....... -
@De-Boterbloemen_NL ja ik dacht jij brengt ook zelden nuances aan,dus waarom zou ik het dan wel doen?
Je zegt ook paar uur geleden dat mensen die geen alcohol drinken niet gezellig zijn, dus tja. -
@De-Boterbloemen_NL ja ik dacht jij brengt ook zelden nuances aan,dus waarom zou ik het dan wel doen?
Je zegt ook paar uur geleden dat mensen die geen alcohol drinken niet gezellig zijn, dus tja.Haha, daar hadden we het nu niet over, jij moet ook altijd in het verleden kijken
-
@De-Boterbloemen_NL altijd? Lekker verleden deze zelfde pagina nog :') Fijn weekend pik xoxo
-
@De-Boterbloemen_NL altijd? Lekker verleden deze zelfde pagina nog :') Fijn weekend pik xoxo
Haha, maak er wat moois van
-
Gezellig hier zeg hahahaha
-
@BolaBranca_NL67 uiteraard
Speciaal voor jou:
De vrouwen drinken het bier, jij mag de vrouwen hebben
Omdat je op dieet bent mag je dit niet alleen maar met 2 forum personen of crewleden naar keuze opeten:
-
@Glennevire_NL ik deel met iedereen viva la revolución!!!
-
Ff een kroegentocht op de OSM manier.
1 cola vanilla voor deze dame ajb -
€1,25 aub
-
Vuile afzetter
-
@spectraaaaa_NL in de horeca betaal je al gauw 2,50-3 euro Voor flesje van 250 ML dit is iig 333
-
Mannen al beetje bijgekomen van die nederlaag deze CK?
Volgens Re zouden jullie wel even zo winnen haha -
@Christiano-Mengelaldo_NL Haha, ja hoor. Al komt voor de meeste de vakantieperiode ook niet slecht uit na alle kuren van engine de afgelopen tijd