OSU/OSP: Strikers Café
-
@waterhoen19_nl Dit is idd een duidelijke overwinning. Congratzz
-
Avond heren, long time ago.
-
@jeffrey-henry_nl Hoi!
-
-
@nicolas-joy_nl Ik zie zijn broer soms op TV.
-
@nicolas-joy_nl Haha, wederzijds ;)!
-
@jeffrey-henry_nl dat is een tijd geleden Jeffrey.. Man man man.. Jij ook nog steeds actief op osm.. #goodoldtimes met jou en Kenny
-
@putse-boys_nl Haha idd! Daarna weinig activiteit van mijn kant, nu weer terug van weggeweest!
-
@jeffrey-henry_nl een (vernieuwde) start is nooit verkeerd
-
@jeffrey-henry_nl Welkom terug!
-
Morgen start de volgende Strikers League in Engeland en we hebben nog één plek vrij
Had je altijd al willen meedoen met één van de sterkste crewcompetities van OSM? Stuur dan een berichtje naar mij
-
Ik wil jullie de kans geven om de titel te winnen.
-
@furrax_nl said in OSU/OSP: Strikers Café:
Ik wil jullie de kans geven om de titel te winnen.
Waren er maar meer mensen zoals jou, de bescheidenheid zelve
-
Een toptransfer voor OSU! Per direct komt Diederik ( @RAWstyler_NL) ons versterken
Kijkend naar zijn goede resultaten op OSM (oa verschillende titels in de CC) en de goede samenwerking op OFM (waar hij bijvoorbeeld voor OSU uitkomt in de worldCC) zijn we er zeker van dat hij zal passen binnen OSU en de Strikers -
Veel succes hier Diederik
-
Lekker.
-
@waterhoen19_nl said in OSU/OSP: Strikers Café:
Een toptransfer voor OSU! Per direct komt Diederik ( @RAWstyler_NL) ons versterken
Kijkend naar zijn goede resultaten op OSM (oa verschillende titels in de CC) en de goede samenwerking op OFM (waar hij bijvoorbeeld voor OSU uitkomt in de worldCC) zijn we er zeker van dat hij zal passen binnen OSU en de StrikersBedankt voor de mooie aankondiging
Na een leuke tijd bij LFS was ik wel toe aan een andere uitdaging en OSU is natuurlijk ook een van de absolute topcrews op OSM. Ik hoop dan ook om met OSU de crewprijzen nog eens te winnen. Om te beginnen de CK, waarin we vorig jaar een mooie onderlinge strijd hebben uitgevochten.
-
Vuile verrader!
Nee grapje hoor, veel succes hier Died! OSU heeft er erg goed aan gedaan om jou in huis te nemen!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl in ieder grapje zit een kern van waarheid je mag het gewoon eerlijk zeggen hoor dat je het jammer vind dat hij weg is
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Die jongen moest toch ergens terecht? :S