Spelers transferlijst
-
Ik heb nu al best vaak dat als ik spelers o de transferlijst zet en kort daarna staan ze gewoon op 0 euro het valt me op dat het vaak is bij aanvallers. Maar best irritant want je wilt spelers verkopen maar zo verkoop je ze niet. Hoop dat iemand me kan helpen of iets
Mvg MGentrenador
-
@MGentrenador_NL Heb je screenshots om dit aan te tonen?
-
@MGentrenador_NL
Speelt dit probleem op de iOS app?
Laatst viel het mij namelijk ook op dat dit voorkwam bij spelers die door competitiegenoten op de transferlijst waren gezet. Inmiddels heb ik hier zelf geen last meer van.Zou je dit even kunnen checken en aangeven op welke versie je speelt en ons van screenshots kunnen voorzien?
-
ik speel meestal via mijn telefoon ja en af en toe op de pc ik heb er dagelijks last van verkoop bijna niks omdat ze steeds op 0 euro staan heel irritant versie 4.2.3 heb ik de nieuwste heb ik gedownload maar hiervoor bij andere had ik het ook.
ik weet niet hoe je screenshots moet maken en hier plaatsenMVG MGentrenador
-
Zo kan je screenshots maken op je iPhone:
- Houd de sluimerknop boven aan of aan de zijkant van je apparaat ingedrukt.
- Druk op de thuisknop en laat deze onmiddellijk weer los.
- Ga naar de app Foto's > Albums en tik op Filmrol om de schermafbeelding terug te vinden.
-
Ja maar met plaatsen hier op de site heb ze nu weer aangepast naar mijn vraagprijs zal er morgen weer naar kijken als die op 0 staat laat ik het hier weer weten dus graag niet sluiten deze topic
-
@MGentrenador_NL De screenshots hier plaatsen kan je doen door op het 'upload afbeelding' pictogram te klikken (2e van rechts boven het tekstvlak) en selecteer vervolgens de gewenste screenshots.
Een andere manier is om de screenshots te uploaden via een externe uploadsite zoals Lightshot of Imgur.
Indien je via een PC/laptop naar het forum gaat zal je eerst even je telefoon moeten koppelen aan je PC/laptop en de screenshots even exporteren van je telefoon naar je PC/laptop.
-
Zo hier is hij dan zo gaat het elke dag wel hoop dat er verandering in komt
Mvg MGentrenador
-
@MGentrenador_NL Dit is inderdaad best vreemd heb je al eens geprobeerd om de speler eraf te halen en er weer opnieuw op te zetten. Het zal waarschijnlijk niet helpen maar wie weet.
-
ja dat is echt vreemd indd en heel irritant want verkoop slecht daardoor bijna elke keer als ik inlog en kijk staat hij op 0 heb er vanacht 1 verkocht waarvan die ook steeds op 0 staat maar uiteindelijk verkocht denk dat hier toch eens goed naar gekeken moet worden is een fout. ja zet ze gelijk weer opnieuw erop als ik het zie net zoals deze speler
-
Niet opnieuw erop zetten lol. Dan moet je nog langer wachten.
Die speler staat toch gewoon tussen Rafa Silva en Gameiro in ...dus gewoon rond de 22 miljoen. Lijkt me gewoon een weergave foutje. Dat heb ik ook wel eens. -
@MikevanderHilst_NL Ik denk inderdaad ook dat dit een weergave foutje is maar het is wel vervelend.
-
Maar jullie hebben het wel eens beide ik heb het best vaak valt me op vooral met spitsen
-
@MGentrenador_NL ik heb geen Iphone dus ik heb dit probleem niet.
-
@MGentrenador_NL
Ik heb dit voor je gemeld bij Gamebasics. Zij zullen er vervolgens naar gaan kijken om dit op te lossen.Ik zie trouwens dat je deze aanvaller net voor 23,66M hebt verkocht, dus dit lijkt mij een visuele fout op de iOS app.
-
@Silvester-J_NL ja klopt heb gister wel die speler verkocht maar hij heeft vaak op de 0 euro gestaan hoop dat dit snel word opgelost
-
Hierbij nogmaals het blijft voorkomen nu met speler Juanfran moest het melden van @Silvester-J_NL hoop dat hier iets mee gedaan word
Mvg MGentrenador
-
Ik ervaar zelf een weergave probleem als ik via de app op een club in mijn competitie klik, dan geeft hij vaak de doelstelling van dat team niet weer. 0 ( ipv 1-9 ) ( iphone7)
-
Deze bug is gemeld bij Gamebasics en staat op de planning om gefixt te gaan worden.