Hoi,ik kan mij niet meer aanmelden via de pc
-
Mijn user is jayoka en sinds deze ochtend gaat het inlogscherm onmiddellijk door naar error. Post dit even via de gsm waar ik nog wel mee kan aanloggen. Maar is niet zo handig.
-
Probeer eens de cookies en cache te verwijderen. Indien dat je probleem niet oplost, mag je het melden als een bug door het template in te vullen die je hier kan vinden.
-
Laatste versie van java is ok. Ik werk met pc. De geschiedenis en cache zijn leeg. Pc nogmaals herstart. Normaal werk ik via edge maar Explorer werkt ook niet. Gisteren ging alles nog perfect. De login page gaat direct verder naar oeps en van daar kan ik weer naar home en terug naar oeps.
-
-
Weet je nog hoe laat het was toen je de screenshot nam? Dit tijdstip is benodigd zodat er naar de error logs gekeken kan worden.
-
Deze screenshot was genomen rond 23u55 bij benadering.
-
Thanks. Ik heb je probleem doorgegeven. Hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden.
-
Er is niets gevonden wat je probleem zou kunnen veroorzaken vanuit de kant van OSM, dus het probleem lijkt van jou kant te komen. Indien je nog steeds niet in kan loggen op je PC/laptop, zou je het dan willen proberen via een andere PC/laptop?
-
Ik kon er zonet even op, maar na 5 minuutjes ofzo kreeg ik weer hetzelfde scherm. Echt vreemd
-
Het komt en gaat nu. Gisteren kon ik niet inloggen op de pc, nu blijf ik aangelogd met af en toe die error , maar ik kan wel verder nadien door terug naar home te gaan.
De error komt nu steeds wanneer ik switch tussen mijn slots. Beetje ongemak maar ik kan voorlopig verder. Mijn pc lijkt me gek Maandag avond was alles ok, geen updates of dergelijke . Dinsdag niets meer en vandaag gedeeltelijk. -
Ik blijf online maar kan weer niets meer doen voor een lange tijd al. Het Forum daar en tegen werkt perfect.
Is dit logisch? -
Issue gevonden denk ik . Ik gebruik Kaspersky 2017. Hierin zit een antibanner, wanneer ik deze uitschakel heb ik geen enkel probleem meer. Er is dus iets wat hij blocked van deze website.
-
Dat zou het misschien kunnen zijn dan. In ieder geval mooi om te horen dat je geen problemen meer hebt. :thumbsup_tone1:
Dan zal ik dit topic sluiten. Mocht je toch weer problemen krijgen mag je weer een nieuw topic openen.