• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Hoelang duurt het voordat er eindelijk iets gedaan word met een cheater?

Hulp
    2
    2
    463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fdennis_NL Dutch Users last edited by FC Eddie_NL

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden de manager xxxx gerapporteerd voor cheaten. Aangezien hij 3 accounts gebruikt op 1 competitie ( Arsenal , City en Chelsea ). Maar er is nog steeds niets aangedaan. Wat opzich best vervelend is. Aangezien dit gigantisch ten koste gaat van de competitie. Dit zijn een paar enkele voorbeelden:

xxxxxxx

Ook is deze persoon zeer verbaal tegen mij. Zo zei hij de volgende dingen tegen mij:

xxxxxx

Hopelijk word hier eindelijk eens iets aan gedaan nu ik er een melding van heb gemaakt op de forum.

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @fdennis_NL last edited by FC Eddie_NL

@fdennis_nl

Cheaters zullen nooit via het forum behandeld worden. Om die reden heb ik ook wat gegevens weggehaald. Als je de melding gemaakt hebt en tevens geactiveerd hebt via de bevestigingslink die je in een mailtje ontvangen hebt, kan je niets anders doen dan afwachten.

Indien je nooit geen bevestigingsmailtje hebt ontvangen (check ook de map met ongewenste mail) kan je een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.nl. Geef in dat mailtje dan nogmaals alle info door en geef ook aan dat je geen bevestingsmailtje hebt ontvangen.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        • First post
          Last post