Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Voorlaatste dag team 26
-
En nog eens rood bij 'Normaal'...
-
@vinnievuik_nl De spanning stijgt nu enorm...
-
Boem! :punch_tone1: Plaatsing voor de halve finale is een feit.
Alle drie de plekken zijn nu vergeven in competitie 31
-
De 3 die door gaan in Competitie 14:
peroy
sir.himself
Kevin Ghibli -
@timmieloord_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@vinnievuik_nl De spanning stijgt nu enorm...
Inderdaad, misschien wordt uiteindelijk toch @jottum64_NL wel het haasje, met een lastige uitwedstrijd voor de boeg... Nog steeds 4 kandidaten voor 4 plekken, nog niks is zeker. Mijn doelsaldo is wel zo veel beter dan van de rest, dat ik aan een puntje genoeg heb.
-
12 zeges op rij maar ga het niet halen.
Heb te lang moeten zoeken naar een goeie tactiek en had gewoon 433 moeten spelen vanaf de start.
-
Pff, de nummers 1, 2, 3 en 5 uit mijn comp zitten in de top 200. Mag ik daar nu ook bij?
-
De drie die door gaan in competitie 12:
Helaas heeft Pieter Hofstra het niet op een ongeslagen competitie kunnen houden. Uiteraard een rooie kaart maakte dat ik van hem kon winnen
-
Wanneer begint de volgende ronde van onk ?
-
@fc-kuijf_nl zie: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/21654/onk-opzet-en-loting
Halve finales (9 oktober):
Er zijn nu nog 32*3= 96 managers over
We gaan dan weer naar een 12 team competitieNu gaat de top2 door + de 4 beste nummers 3
-
@vjenne-rulezz_nl dank u !
-
@tomruitenbeek_nl Inderdaad Tom, dacht ik dat deze competitie ongeslagen kon beëindigen, kreeg ik een rode kaart.
Jammer dat je niet door bent naar de halve finale.
-
@pieterhofstra_nl5 Idd erg jammer, stond aan het begin na 7 wedstrijden of zo nog redelijk stevig bovenaan/bovenin. Volgende keer beter. Heb pech qua tegenstanders denk ik, als ik sommige andere competities zie
-
Ik kan het sowieso helaas niet meer redden, baal er enorm van maar eigen schuld
-
3 managers voor 2 plekken op de laatste speeldag. We gaan het zien -
Ai ai @jottum64_NL
Heb je zoiets in je 12.000 wedstrijden al eens eerder meegemaakt, van plek 1 naar plek 4 in de laatste speelronde? Zuur man!
-
Einde NK team 26
-
@pieterhofstra_nl5
Gefeliciteerd met de groepwinst, sterk seizoen gedraaid.
Zelf na een matige start gelukkig nog op weten te klimmen naar de 2e plek. Nu tijd voor het echte werk -
Eindstand Groep 24
In het begin 3 van de 4 wedstrijden verloren, maar gelukkig op tijd naar een andere tactiek overgegaan