Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
@pieterhofstra_nl5 Idd erg jammer, stond aan het begin na 7 wedstrijden of zo nog redelijk stevig bovenaan/bovenin. Volgende keer beter. Heb pech qua tegenstanders denk ik, als ik sommige andere competities zie
-
Ik kan het sowieso helaas niet meer redden, baal er enorm van maar eigen schuld
-
3 managers voor 2 plekken op de laatste speeldag. We gaan het zien -
Ai ai @jottum64_NL
Heb je zoiets in je 12.000 wedstrijden al eens eerder meegemaakt, van plek 1 naar plek 4 in de laatste speelronde? Zuur man!
-
Einde NK team 26
-
@pieterhofstra_nl5
Gefeliciteerd met de groepwinst, sterk seizoen gedraaid.
Zelf na een matige start gelukkig nog op weten te klimmen naar de 2e plek. Nu tijd voor het echte werk -
Eindstand Groep 24
In het begin 3 van de 4 wedstrijden verloren, maar gelukkig op tijd naar een andere tactiek overgegaan
-
Ook felicitaties aan @medewerker-van-het-jaar_NL en @fctina_NL . Well played :clap_tone1:
-
@silvester-j_nl Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd met je prestatie!
-
@pieterhofstra_nl5 gefeliciteerd! En alle andere winnnaars/mensen die doorgaan ook
-
Gaan de beste nummer 4 ook door.
-
@crimsontide_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Gaan de beste nummer 4 ook door.
Nope, dat is in de tweede ronde wél van toepassing, maar nu niet.
-
Nou dan is het over en sluiten
-
pfffff, had ook wel graag een lucky loser willen zijn. Twee wedstrijden verloren door een vroege rode kaart; één bij 0-2 voorsprong waarna 3-2 verlies en één bij een 0-0 stand waarna 0-3 verlies (uitgerekend tegen dezelfde tegenstander) zijn de meest waarschijnlijke boosdoeners
-
Eindstand competitie 31:
@Joey-Wanders_NL @Dammy111_NL Jullie ook gefeliciteerd met de plek in de halve finale :clap_tone1:
-
Eindstand competitie 16:
-
Eindstand Competitie 21:
-
Eindstand competitie 13
-
Eindstand competitie 2: