Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
@meneer-speksnijder_nl jij bent op je plek in de underdogpol Rod! Gaat helemaal goedkomen dit
-
Hahaha aight ik ben door
-
@Robbiebb_NL, hoe gaan de beste nrs 3 gekozen worden? Meeste punten (daarna doelsaldo etc) of minste punten achter de nr2 bijvoorbeeld?
Is er verder ook een reservelijst voor als mensen niet reageren?
-
@waterhoen19_nl
Beste nummer 3:
Punten
Doelsaldo
Goals voor
Winstpartijen
Resultaat eerste ronde
lotingDe eerste ronde is de reservelijst, komt er iemand niet opdagen dan schuift de nr 4 uit die competitie door naar de halve finale
-
@Robbiebb_NL Hoe laat worden morgen de competities aangemaakt?
-
@robbiebb_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
De eerste ronde is de reservelijst, komt er iemand niet opdagen dan schuift de nr 4 uit die competitie door naar de halve finale
Zoals Advocaat niet van opgeven wil weten maak ik dus nog een kans als iemand die er terecht recht op heeft het laat afweten? Ja, ik weet wel, maar je weet maar nooit...
-
Succes aan allen die door zijn!
-
Het is maandagochtend, dus ff iedereen wakker maken:
Wat als straks iemand zich kwalificeert voor de finale via plek 1, 2 of 3, en toch niet meedoet aan de finale? Lijkt me raar als je dat besluit, maar kan zijn om wat voor reden dan ook. Wordt de vrijkomende plek dan vanuit de competitie van de afhaker ingevuld, of wordt er dan naar alle competities gekeken?
Voorbeeldje: stel voor dat de nummer 2 uit een halve finale past voor de finale. Kwalificeren zich dan de nummers 1 en 3 direct, en voegt de nummer 4 zich bij de nummers 3 van de andere competities om te kijken welke 4 zich plaatsen? Of kwalificeert nog steeds alleen de nummer 1 zich rechtstreeks, en worden er 5 in plaats van 4 beste nummers 3 uit alle competities geselecteerd?
-
@pieterhofstra_nl5 vandaag in de loop van de dag, een tijd is niet bekend. alle mods zullen voor de sim de uitnodiging versturen
@Lowieke-van-Gaaal_NL hahaha zelfs al nr 12 maank je kans, er hoeven dan maar 9 afzeggers te zijn
@vinnievuik_NL Een vervanger wordt altijd uit de competitie van de afzegger gehaald -
@robbiebb_nl Dus als je toevallig bij een van de beste nummers 3 in de competitie zit en die meldt zich af, gaat de nummer 4 door en niet de volgende beste nummer 3?
-
@sir-himself_nl Nee, de nr 4 wordt dan als nr 3 gezien in die competitie en dan gelden voor die 'nieuwe' nr 3 dezelfde criteria om zich als 1 van de beste nr 3 te kwalificeren
-
@robbiebb_nl Oke dat leek mij ook het meest logisch, thanks voor de uitleg.
-
Tot mijn grote verdriet heb ik de eerste ronde 1 keer verloren, hopelijk kan deze dab koning nu wel ongeslagen 1e worden en de beker omhoog houden. Amen.
-
@1michiel_nl Zou het persoonlijk al knap vinden als je de finale weet te halen...
-
Ivm het aanpassen van de teams zal de start van de competitie uitgesteld worden
-
Uitgesteld tot wanneer? Vandaag nog of een andere datum?
-
@robbiebb_nl oké dan is mijn vraag beantwoord
-
Uitnodigingen voor competitie 4 zijn verstuurd.
-
Uitnodigingen voor competitie 1 zijn verstuurd, succes en veel plezier gewenst