Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Waarom kan ik geen team kiezen in competitie 1? Ik krijg de foutmelding 'Je bent al de manager van een club' terwijl ik op mijn tweede slot nog geen team beheer. @peter osm master_NL
-
Misschien moet je eerst even een leeg slot aanklikken en dan nog eens proberen, het kan wel eens zijn dat je nog op een slot zit waar je al een team hebt, anders even opnieuw inloggen
-
@peter-osm-master_nl aah kijk bedankt! Moest idd even opnieuw uit- en inloggen.
-
@fctina_nl Graag gedaan veel succes en plezier gewenst
-
@thoadz_nl Thnx voor het melden. Zag tijdens mn werk ff een gaatje om alvast de uitnodigingen de deur uit te doen
-
Female Soccer Players is lekker geupdate, keepsters zijn nu opeens verdedigers
-
@timeenennaam_nl Dat was vorige ronde ook. Marta stond toen zelf in de verdediging. Is iig al aangegeven.
-
@maricja_nl
Dus nu is gewoon de samenstelling aangepast, maar nog steeds fout? -
Oke, dit wordt geen finale voor mij, want ik speel geen 4-5-1.... RIP, dit soort teams nodigt letterlijk iedereen uit om met de enige opstelling te spelen en dat is 4-5-1.
-
Ik ga het gewoon proberen met 433A hoor
-
Een echte osm kampioen kan met alle tactieken winnen. Zie het als een leuke uitdaging en neem de voorbereiding mee om tactieken uit te proberen in het oefen scherm succes
-
@1michiel_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Oke, dit wordt geen finale voor mij, want ik speel geen 4-5-1.... RIP, dit soort teams nodigt letterlijk iedereen uit om met de enige opstelling te spelen en dat is 4-5-1.
je kan opzich gewoon winnen met 433 van 451 doe ik ook alleen waarom het nu lastig word is omdat je geen verdedigende aanvallers hebt althans echt goede. maar het licht ook aan de taktiek die je speelt natuurlijk
-
@dave-jansen_nl
...?
Ontopic: Als ze dan voor de finale deze teams iets aanpassen zodat 433 met goede verd aanvallers gespeeld kan worden dan lijkt het mij prima. -
Ach ja iedereen speelt ook 40+ backs centraal. Maar een mix van aanvallend en verdedigend aanvallend is altijd goed. Veel plezier en succes iedereen!!
-
Haha, wat een gejank steeds. Is het weer niet goed?
-
@Harry-Poon @Robbiebb_NL Is het ook een idee om de finale zonder voorbereidingsdagen te starten? In dit soort competities is het sowieso behoorlijk zinloos en de finalisten zullen binnen 24 uur de competitie wel kunnen vinden verwacht ik.
-
@waterhoen19_NL
Zonder vb spelen is niet persé nodig toch, ik vind het wel zo relaxt op deze manier. Niet direct de stress dat je competitie aan het eind van de middag wordt aangemaakt, en er diezelfde avond al een wedstrijd is. En die paar daagjes wachten lijken me geen probleem toch. -
@vinnievuik_nl Iedereen heeft ruim 24 uur de tijd (nog meer omdat de competitie in de middag voor de simulatie wordt aangemaakt) om de competitie te joinen. Verwacht niet dat de fanatiekelingen die de finale halen echt zullen stressen om binnen die tijd een competitie te joinen. Verder scheelt het simpelweg weer 3 dagen BC-pompen.
-
@waterhoen19_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@vinnievuik_nl Iedereen heeft ruim 24 uur de tijd (nog meer omdat de competitie in de middag voor de simulatie wordt aangemaakt) om de competitie te joinen. Verwacht niet dat de fanatiekelingen die de finale halen echt zullen stressen om binnen die tijd een competitie te joinen. Verder scheelt het simpelweg weer 3 dagen BC-pompen.
Het is pompen of verzuipen jonguh
:rofl:
-
@waterhoen19_nl I'm fine either way!