Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Wat een verschil tussen kwaliteit verdediging(+60) en aanval(+90).
Is dit bij iedereen zo?
-
@a-touch-of-magic_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Wat een verschil tussen kwaliteit verdediging(+60) en aanval(+90).
Is dit bij iedereen zo?
Jups.. trieste verdediging lol
@tomruitenbeek_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Never mind, gelijkwaardige teams zie ik? En blijven oefenwedstrijden gewoon aan zeker...? Of kunnen die uitgezet worden?
Competitie en competitie instellingen:
Game Basics zal een speciale nostalgie competitie voor ons aanmaken.
We spelen zonder beker, afkopen van de timers, transfers, trainingskampen en besloten trainingen.
Oefenwedstrijden zijn wel toegestaan. -
Inmiddels is iedereen uitgenodigd voor competitie 26, succes en natuurlijk veel plezier gewenst
-
@a-touch-of-magic_nl klopt heb ik ook, maar is bij iedereen gelijkwaardig
-
Inmiddels is iedereen uitgenodigd voor competitie 3 succes en natuurlijk veel plezier gewenst
(even copypaste)
-
@a-touch-of-magic_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Inmiddels is iedereen uitgenodigd voor competitie 17 succes en natuurlijk veel plezier gewenst
(even copypaste) -
Iedereen is uitgenodigd voor groep 31!
Veel succes voor een ieder die meedoet
-
Competitie 13 heeft ook iedereen een uitnodiging ontvangen.
-
Competitie 30 heeft iedereen uitgenodigd.
-
Competitie 12 heeft ook iedereen een uitnodiging ontvangen.
-
@meneer-speksnijder_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
We gaan allemaal melden dat we iedereen hebben uitgenodigd ja? :')
Ik ga ook elke manager melden die zijn team heeft gekozen.
(not)
-
Competitie 28 ook :ok_hand_tone1:
-
Succes @paramita_nl
-
Bij competitie 5 ook.
P.S. Ronduit achterlijke teams heeft GB samengesteld. Ik verwacht doelpuntenfestijnen in ieder geval, met deze verhoudingen tussen aanval en verdediging. Ik hoop dat dit voor de volgende rondes anders wordt geregeld.
-
@vinnievuik_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Bij competitie 5 ook.
P.S. Ronduit achterlijke teams heeft GB samengesteld. Ik verwacht doelpuntenfestijnen in ieder geval, met deze verhoudingen tussen aanval en verdediging. Ik hoop dat dit voor de volgende rondes anders wordt geregeld.
Bizarre teams ja. Misschien motiveert het iedereen te kappen met 4231/451, dat lijkt me dan wel weer positief.
-
@vinnievuik_nl Eens en oneens. Linies liggen wel heel ver uit elkaar, maar dwingt wel om out of the box te denken. Met een 451 festival ga je de beste manager immers niet vinden
-
@meneer-speksnijder_nl
Dat hadden ze ook kunnen forceren door bijvoorbeeld maar 6 middenvelders in het team te zetten, waarvan 3 met hoge kwaliteit. Nu vind ik het een beetje sjappie allemaal. Plus het is vooral de verdediging, en daar heb je er sowieso 3 of 4 voor nodig. Maar je hebt gelijk, ik zit nu meteen wel na te denken over 3-4-3, 3-3-2-2, en vooral ook 3-2-5. -
@a-touch-of-magic_nl geen idee, ik wacht nog op de uitnodiging
-
@kevin-ghibli_nl Dankje, jij ook veel succes
-
Voor competitie 24 zijn de uitnodigingen ook verstuurd :thumbsup_tone1: