Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Hier het topic om met elkaar te communiceren en om de standen te droppen.
Veel succes allemaal -
Wij zijn ook op zoek naar moderators. GB zal de competitie aanmaken, de moderator hoeft enkel een standaard pm naar de andere 11 competitiegnoten te sturen en deze 11 managers ook uitnodigen als de competitie er is.
Ben je hier maandag beschikbaar voor, stuur mij dan een berichtje. Graag hierin ook je competitienummer vermelden
-
Dit evenement is een mooi moment om weer eens gepownd te worden door allemaal onbekende noobs
-
Competitie 18 poule des doods zo te zien
-
Succes voor iedereen die meedoet, en dan speciaal de tegenstanders uit poule 20! mogen de beste winnen
-
Leuke poules zo te zien.
Robbie, complimenten nu al voor je harde werk omtrent het EK. Kan me voorstellen hoe moordend het is, om de post te zetten :thumbsup_tone1: -
De loting is in 2 delen gegaan. eerst zijn managers uit crews met minimaal 3 inschrijvingen ingeloot. Vervolgens zijn de 328 overgebleven managers in 1x geloot
Ik zie in mijn competitie, competitie 18, 5 managers uit crews met 3 inschrijvingen terwijl er in competitie 27 ( eerste en enige steekproef ) รผberhaupt maar 1 crewmember zit. Hoe zit dat precies ?
Wat is het trouwens het maximaal aantal oefenwedstrijden ?
-
@mikevanderhilst_nl Het was een volledige vrije loting zonder geplaatste spelers. de managers uit crews werden eerst per crew ingeloot maar niet beschermd ofzo, dus een groep waar jij in zit was gewoon mogelijk. Zo zijn er ook een aantal groepen zonder crewspelers en weer andere met 1, 2 of 3.
Er zit geen maximum aan de te spelen oefenpotjes.
-
Oefenwedstrijden toestaan vind ik toch apart. Ben benieuwd wat daar de gedachtegang achter is...
-
Ok. Een volledig vrije loting dus zoals je nu aangeeft. Snap alleen niet waarom je dan vermeld dat eerst de crewleden ( met max 3 inschrijven ) zijn ingeloot.
Als dat zo zou zijn dan zouden die dus netjes verdeeld moeten zijn over de 32 poules.Geen max aan het aantal oefenwedstrijden is ook een afknapper.
Maximaal 1 of 2 zou een betere oplossing zijn zodat en GB er wat aan verdiend en iedereen een gelijke kans heeft qua teamwaarde. -
@mikevanderhilst_nl Dat was puur om geen crewgenoten elkaar te laten treffen in de eerste ronde. Jij had gewoon een kans van 1 op 32 om in groep 18 terecht te komen.
Door de grootte van het toernooi is controle niet mogelijk, alles wat aanstaat mag en zal (toegestaan of niet) gebruikt worden. Ervaring leert dat forumgangers ook vaak de moeite niet nemen om de regels van een competitie door te nemen, laat staan dat managers opeens regels gaan lezen die enkel met het aanmelden een keer op het forum zijn geweest
-
@robbiebb_nl Top!
-
@Robbiebb_NL mooi geregeld!
-
Ik heb besloten om af te zien van deelname.
Aangezien ik altijd maximaal op 3 accounts tegelijkertijd speel, was het mijn idee om te stoppen met de KL league (HA,CC,ONK) maar nu ik bekend ben met de spelregels hecht ik er toch meer waarde om door te gaan met de KL league en daar mijn coins uit te geven aan transfers ipv aan oefenwedstrijden op het ONK.Voor mij dus graag een reservespeler van de reservelijst inlichten.
Verder bedankt voor jullie werk als organisator en succes aan alle deelnemers -
@mikevanderhilst_nl
Afmelding verwerkt, vervanger opgeroepen.
Succes in je overige competities -
Beetje jammer Mike, veel tijd en coins kost een nostalgie niet. Was toch een ideale kans om te laten zien hoe goed de #1 van de MP ranglijst nou echt is.
-
Hopelijk krijgt de winnaar geen bosscoins, ik heb er namelijk al meer dan ik kan uitgeven
-
Is er al wat bekend over de prijzen ?
-
@timeenennaam_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Hopelijk krijgt de winnaar geen bosscoins, ik heb er namelijk al meer dan ik kan uitgeven
Miss een idee om jouw Bosscoins aan de winnaar te schenken?
-
@remytje7_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Hoelaat worden de invites verstuurd vandaag?
Voor de simulatie van vanavond. Zelf ga ik ze voor mijn competitie nu versturen aangezien de competitie aan mijn account is gelinkt.