Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Verschillen bizar klein, al moeten de wedstrijdjes nu toch echt wel mijn kant op gaan vallen, wil ik nog een beetje aan kunnen haken bij de bovenste helft. Op doelsaldo sta ik 12e
-
verschillen zijn idd klein, de meesten hier zijn gewoon goed en voor de rest is t gewoon geluk hebben of de engine je mag of niet bij de wedstrijd
-
@jopie1313_nl Sil heeft vorig jaar ook ONK gewonnen. Dat hij bovenaan staat mag je geluk van de engine vinden, maar daar doe je degene die bovenaan staan (dus inclusief jezelf) wel mee tekort.
Je ziet nu pas vanaf plek 11 een klein gaatje. -
@qsgyj_nl misschien worden ze als nog gespeeld? Ik sluit niks uit............
-
NK 2017 - Finale
Speeldag 13
Maar liefst zeven managers delen momenteel de koppositie! -
@silvester-j_nl goed bezig om je titel te verdedigen
-
Verschillen blijven klein. Doelsaldo is een belangrijke graadmeter. Sommige managers winnen veel met minimale verschillen, maar de huidige top 5 wint toch wat overtuigender dan de rest. Ik gok op een winnaar uit een van die 5 managers (@Memphis-United_NL, @JOPIE1313_NL, @Dave-Jansen_NL, @Renkie_NL, @Silvester-J_NL). Maar ik hoop zelf de flow vast te kunnen houden, en na een zwaar beroerde start toch nog mee te kunnen gaan doen daar bovenin. Het gaat lastig worden, maar alles kan op zo'n NK :).
-
Update
-
@vinnievuik_nl
Dat denk ik ook. Al is @Fc-Roland-utd_NL ook een tegenstander die zeer lastig te kloppen is en vlak ik hem nog niet uit.Zelf ben ik zeer tevreden over hoe het tot nu toe gaat. Waar ik vorig jaar nog een achterstand in moest halen, sta ik dit jaar halverwege aan kop. Al is de voorsprong wel miniem op de rest. Er komen in elk geval nog een aantal cruciale wedstrijden aan waarin zal moeten blijken wie er mee gaan doen om de titel en wie er zullen afhaken!
-
@silvester-j_nl
Dat is helemaal waar. Het gaat tot nu toe lekker, maar we staan nog steeds erg dicht op elkaar. Morgen de top 4 tegen elkaar, ik thuis tegen Alex en Silvester uit bij Dave zijn alweer mooie maar ook cruciale wedstrijden voor het verloop van de competitie. Het blijft in ieder geval spannend en genoeg volgers die nog steeds mee strijden om het kampioenschap. -
Jammer dat er een manager minder is nu
-
@jopie1313_nl
Ja, grasbal blijkt ook nog eens een lambal. Hij heeft het weinig beter gedaan dan een CPU zou doen, dus de competitievervalsing is beperkt. Alleen zuur voor Chris, die als enige van hem heeft verloren. Nog wel thuis ook -
Nog 14 wedstrijden te gaan... In principe zijn de bovenste 5 favoriet. Nog steeds dezelfde 5 managers die ik 8 dagen geleden tipte
-
@vinnievuik_nl Spannend
Beetje jammer dat er nu een cpu'tje bij zit... -
@maricja_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@vinnievuik_nl Spannend
Beetje jammer dat er nu een cpu'tje bij zit...Ja gelukkig wint iedereen van hem dus missen doen we hem niet maar ze managernaam is wel veranderd van Grasbal in Lambal
-
Ach, kan iedereen nu een extra overwinning binnen halen.
-
@dave-jansen_nl Een leuke tegenstander om je moraal iets op te krikken dus