Scout
-
Om een aanvallende buitenspeler te scouten zoals, Neymar, Draxler, Dembélé, etc.
Is dit dan "stijl", allround, verdedigend of aanvallend?Bij aanvallend denk ik altijd aan een type speler Benzema, die amper 15 verdedigend heeft.
Maar allround en verdedigend, wie of wat valt daar onder?
Kan iemand mij daar meer info over geven, of eventueel een geschreven FAQ daarover?Scouten is veel verslechterd sinds vroegere jaren, en dan overdrijf ik nog niet.
Hopelijk komt daar nog eens verandering in..Greetz
Sir -
Aangezien de verdedigende rating bij aanvallers niet lager gaat dan 5 en niet hoger gaat dan 49, zal het denk ik ongeveer zo verdeeld zijn. Verdedigend: 5-20, Allround: 20-30, Aanvallend: 30-49. Daar zal je ongeveer rekening mee moeten houden.
-
Aanvallend zijn diepe spitsen toch, zoals Mbappé, Lukaku.
Het is dus net omgekeerd. Verdedigend zijn vleugelspelers.Greetz
-
Voor aanvallers met een hoge verdedigingswaarde moet je inderdaad op Verdedigend zoeken.
-
@fc-eddie_nl Stel ik wil Samuel Hayward van Amerikaans-Samoa scouten: hoe werkt dat dan?
-
Ehhhh ja was weer lekker in de war met de verdediging. Spitsen 5-20, vleugelspelers 30-49. Allround 20-30. Zoiets
-
@carlo-ancelotti_nl Er zijn wat betreft spelers die je kunt scouten voor elke rating in combinatie met leeftijd en aanvals/verdedigingswaarde, bepaalde spelers te vinden. Dus voor de rating van een nobody als Samuel Hayward is er vast wel een subsituut. Hoe de fuck kom je er uberhaupt bij?
-
Ik heb geen idee wat zijn stats zijn. Maar als je de ene laatste post van tomruitenbeek checkt heb je ongeveer de marges. Let er op dat het voor verdedigers precies andersom is. Dus verdedigende verdedigers hebben een lage aanvalswaarde en backs hebben een hoge aanvalswaarde.
-
@tomruitenbeek_nl Ik speel met een degradatie-team van de Faroer-eilanden en je snapt natuurlijk al dat ik dan niet op Neymar en Mbappé kan gaan jagen. Maar ik zie al dat je geen 30 rating kan scouten
-
Dit lijkt mij verder ook wel duidelijk.