Tussenstanden CrewCup
-
De tussenstanden na speelronde 40! We tellen de laatste dagen af! Schrijf je alvast in voor CrewCup 63!
-
@triple-444_nl
Kan inderdaad niet anders -
De tussenstanden na speelronde 41! We tellen de laatste dagen af! Schrijf je alvast in voor CrewCup 63!
-
De tussenstanden na speelronde 42! We maken ons op voor de grote finale van de competitie! @Renkie_NL en @Silvester-J_NL van harte gefeliciteerd met de felbegeerde bekers!
-
Hierbij de eindstanden van alle divisies na een enerverende CrewCup 62! Ik wil alle deelnemers, moderators en fanatiekelingen die deze CrewCup mogelijk hebben gemaakt of bij hebben gedragen aan de sfeer op het forum van harte bedanken! Ik wil graag iedereen die promotie heeft gemaakt, de beker heeft gewonnen óf die er met het kampioenschap vandoor is gegaan feliciteren met de prestatie en tegelijkertijd de degradanten veel sterkte wensen het komende seizoen!
Inmiddels is ook de inschrijving voor CrewCup 63 geopend. Zorg ervoor dat je je tijdig inschrijft voor opnieuw een prachtige competitie!
Tot slot wil ik GoodFellas van harte feliciteren met het winnen van CC62! We dachten het nog even spannend te kunnen maken, maar al een aantal speelrondes voor het einde was het duidelijk dat jullie hem terecht over de streep wisten te trekken! We zien jullie in CK2018 en CC63 voor de revanche!
Hiermee is een einde gekomen aan CC62. Ik hoop dat jullie evenveel plezier hebben gehad met het spelen van deze CC als dat ik heb gehad aan de organisatie en het bijhouden van de tussenstanden.
-
Hulde voor het zo geweldig bijhouden van de standen.
-
@nicolas-joy_nl
Ja Keejos, fantastisch gedaan door elke dag tussenstanden neer te zetten. Top, bedankt en op naar de volgende! -
Top hoe je de standen hebt bijgehouden Jurgen!
-
Jurgen heeft een lintje verdiend hoe hij alles regelt wat een topper
-
-
@keejos_nl Fluit maar af
-
Statistieken EL
Statistieken CC Europa League -
@martijnfc_nl waar zijn die van de rest ?
-
@triple-444_nl waarom zou ik die maken? Doe het alleen omdat wij EL spelen.
-
@martijnfc_nl weet ik ook wel was bedoeld als knipoog