Tussenstanden CrewCup
-
Hierbij de tussenstanden na speelronde 17!
-
Heb je rekening gehouden met het feit dat Nickengelss het team heeft ingenomen van CryMeARiverxx? Wij hebben met KB Colibri dus een DS13 ipv DS1.
-
@Sir-Devroe_NL
Ja, daar is rekening mee gehouden. Om de teampakketjes in evenwicht te houden, wordt er in de sheet nog steeds gerekend met de originele DS die jullie hadden moeten krijgen. Daarnaast heeft de crew die het verkeerde team heeft gekozen hier een straf voor gekregen. -
De tussenstand van de derde klasse ontbreekt nog steeds. Zou je die toe willen voegen?
-
@Pi1977_NL
Excuus, deze zal bij de eerstvolgende update worden toegevoegd! -
De tussenstanden na speelronde 21
-
@wooper_NL He's back ! Thx wooper ! zonder jou is het toch maar een lege bedoening !
-
De tussenstanden
-
De tussenstanden
-
In de 2de klasse staat v.v. Kogelvangers met meer totaalpunten 2de? Hoe kan dit?
-
@PurpleColor_NL Ik zal dit vergeten sorteren hebben.
-
Foutje kan gebeuren
-
De tussenstanden
-
Klopt het dat in de 2de Klasse, Crymeariver opeens 600 punten meer heeft dan 2 speelrondes geleden? Onze crew is namelijk afgelopen 2 speelrondes 2 posities gestegen en Colibri 2 plekken gezakt maar toch gaan ze van 200 punten achter naar 500 punten voor. Was er vorige keer een misberekening gemaakt?
-
@PurpleColor_NL said in Tussenstanden CrewCup:
Klopt het dat in de 2de Klasse, Crymeariver opeens 600 punten meer heeft dan 2 speelrondes geleden? Onze crew is namelijk afgelopen 2 speelrondes 2 posities gestegen en Colibri 2 plekken gezakt maar toch gaan ze van 200 punten achter naar 500 punten voor. Was er vorige keer een misberekening gemaakt?
Zijn punten van nu kloppen nu wel, ik geef je de berekening:
1000 + (29 x 15) + 200 + 100 x 0,5 = 867,5Puntentelling
We gaan een nieuwe sheet starten. In de basis is het de oude CrewCup sheet maar er zijn een aantal aanpassingen. De puntentelling is als volgt:
Startpunten: 1.000
Punten competitie: Aantal punten * 15
Punten doelstelling: Aantal plekken boven/onder doelstelling * 100 (+ of -)
Doelbonus: 200 (vast aantal punten voor elk team dat op of boven doelstelling staat)
Competitie- coëfficiënten: Zie hieronder.\ -
Bedankt voor de reactie!
-
De tussenstanden
-
Hehe Wat steken jullie toch allemaal uit? Nu heeft CryMeARiverXx weer minder punten en staat hij 2 plaatsen hoger. Jullie willen het bewust spannend houden zeker?
Ik tel: (1000 + ((35*15)) + 200 + 300) * 0,5 = 1012 punten
Tenzij ik mij vergist heb natuurlijk
-
Proficiat aan Golden Glory! Als underdog starten en de champions league winnen met een record aantal punten.
Proficiat aan alle crews die promoveren naar een divisie hoger!Vergeet jullie niet in te schrijven voor de volgende ronde!
-
Is hier in de eindstand ook rekening meegehouden? Als ik de punten bekijk is hier gewoon een DS 13 team aangehouden en zijn dus de teampakketjes niet meer in balans.