Zaaddodende update
-
Schandalig wat OSM aan het doen is . Ben echt pislink. Wedstrijden beginnen 2, 5 te laat, ik stap in in een nieuwe competitie, nog 1 voorbereidingsdag over....2 minuten later heb ik met 4-0 verloren met een opstelling die ik niet heb gemaakt. Ga het gratis weggeven Game Basics, jullie zijn SHIT. Geen vakkundige mensen ok. Maar ik geef geen stuiver meer uit aan jullie SHIT spel. Ga eerst maar zorgen dat het werkt!!! Daar betalen wij voor.
-
Alle servers beginnen om 20:00 uur met simuleren. Dit wordt ook aangegeven met de timer. Vervolgens kan het tot 2 uur duren voordat je competitie gesimuleerd wordt. Soms komt het voor dat de servers wat moeite hebben met simuleren, dus dan kan het wat langer duren voordat alle competities gesimuleerd zijn.
Competities met 1 voorbereidingsdag wil zeggen dat de competitie bij de eerstvolgende simulatieronde start. Als jij bijvoorbeeld vanmiddag deze competitie hebt gejoined, kan het dus voorkomen dat die competitie gisteravond na de simulaties al is aangemaakt en dus vandaag start. Uitzondering hierop is als de competitie pas in de middag wordt aangemaakt. De eerste speelronde wordt dan 24 uur uitgesteld zodat managers wat meer tijd hebben om aan hun team te werken.
Verdere onvrede over OSM mag je in dit topic plaatsen: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/559/discussietopic-nieuwe-updates/193