spelers verkocht !!!!
-
er zijn 2 spelers van mij onterecht verkocht die niet te koop waren ,waar zijn die heen!! el gazi en herandes t ,2 van mijn beste!!en dan noch onder transfertmarktbedrag. mvg
-
graag uitleg aub
-
@rudiclaeys_nl
Spelers worden niet zomaar verkocht. Dat wil zeggen dat iemand een speler op de TL dient te zetten of een bod op die speler moet accepteren voordat die speler daadwerkelijk je team verlaat. Als jij deze spelers niet op de TL hebt geplaatst of een bod op deze spelers hebt geaccepteerd, dan heeft iemand anders dat gedaan. En dat is dan weer jouw eigen verantwoordelijkheid. Jij bent er namelijk zelf verantwoordelijk voor dat niemand anders je inloggegevens weet of dat je je account open laat staan terwijl je op een gedeelde computer speelt.
Mijn advies is dus om je wachtwoord te veranderen. Zorg er verder voor dat je altijd uitlogt als je op een gedeelde computer speelt. Zorg er ook voor dat je telefoon vergrendeld is als je even weg bent van je telefoon (bijvoorbeeld werk/school), zodat niemand anders op je account kan komen.