OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal
-
@dave-jansen_nl
Nog geen uitnodiging gezien
-
De eindstand tegen Italiรซ De nr 1 geplaatst in onze poule en Europees Kampioen.
Heerlijke overwinning dus maar komende maandag wacht alweer Marokko (de nr2 geplaatst die relatief makkelijk Nigeria opzij hebben gezet de eerste battle). Dan mogen we dus gelijk weer aan de bak
-
Lekker bezig heren
-
@waterhoen19_nl
Netjes mannen, een mooi resultaat tegen een sterke tegenstander en gelukkig dit jaar wel met een overwinning begonnen in de poulefase.
Veel succes tegen Marokko. -
Goed bezig heren. Top resultaat tegen een goede tegenstander!! Op naar de volgende
-
@waterhoen19_nl Proficiat
-
Einde van Round 1 - Groupe E
vs
22/22
We hebben goed gedomineerd tot Dag 16. Onze voorstand is toen veel kleiner geworden en we moesten zo minder mogelijk fouten maken op het gevaar af de battle verliezen! Maar onze kerels konden de punten gaan halen ter vermindering van de verloren punten.
Het is een beslissende overwinning denk ik, in een groep met ten minste 3 zeer gevaarlijke landen.Proficiat mannen! Super werk.
-
Groep E - Round 2
vsLine-up:
Succes heren!
We zijn ook super blij dat Nederland is gewonnen tegen Italie, een land dat we nog nooit hebben kunnen verslaan!
Netjes gedaan en succes tegen Marokko! -
Knappe overwinning Belgiรซ.
Wij gaan met de onderstaande lineup aantreden tegen Marokko
-
This post is deleted!
-
@waterhoen19_nl ga verliezen van mijn landgenoten
-
Group E - Round 2
vs
5/22
-
WK voor landenteam. Nederland - Marokko (2e poulewedstrijd)
De tweede battle op het WK (na winst tegen groepshoofd Italiรซ) was tegen de nr2 geplaatst Marokko. De gehele battle stonden we een klein beetje voor en gelukkig hebben we dit weten vast te houden de laatste speeldag. Hierdoor zijn wij nog als enige ongeslagen:
De volgende battle begint volgende week al en zal tegen Colombia zijn. De nummer 4 uit de poule die hun eerste battle verloren van Italiรซ.
-
De opstelling tegen Colombia
-
Eindstand
Opstelling tegen Indonesie (Round 3 - Battle voor de 1ste groepplek !)
Succes mannen !
Proficiat Nederland, deze battle tegen Marokko was nog een belangrijke overwinning
-
Ik ben echt een trotse Nederlander nu
-
Halverweg
(Oeps, ik zal de vlag wijzigen voor volgende keer) -
WK voor landenteams. Nederland - Colombia (3e poulewedstrijd):
Een gemakkelijke 3e battle voor Oranje. Op zich is Colombia geen heel slecht land maar eigenlijk was elke manager net wat minder dan ons waardoor het toch nog een erg dikke uitslag is geworden.Hiermee is de poulewinst binnen! Er volgen nog twee rondes in de poule. Eerst tegen Nigeria die de vorige ronde hadden opgegeven dus mogelijk een walkover voor ons. De laatste ronde zijn we vrij en kunnen we kijken hoe Italiรซ/Marokko om plek 2 strijden.
-
@waterhoen19_nl Waar is deze te volgen?