Bieden op speler TL via browser
-
Staat dit al op de planning? Dit kan nog steeds alleen via de app...
-
Het zou inderdaad heel fijn zijn als dit op de browser geïmplementeerd wordt. Het is vervelend als je op de transferlijst op je pc niet op een speler kan bieden die te koop staat, terwijl de app dit al wel mogelijk maakt
-
Daar heb ik nog nooit op gelet eigenlijk, maar als iets via de app mogelijk is dan moet het ook via de site kunnen. Anders moet je switchen tussen de platforms en dat lijkt me niet de bedoeling. Wellicht dat iemand van GB hier meer over weet
-
GB heeft geen planning, denk ik.
-
@tomruitenbeek_nl ik zal eens navraag doen. Herinner mij eraan als deze week niks gehoord heb. Deal?
-
@tomruitenbeek_nl Het enigste dat ze hebben is een hoop ontevreden gebruikers.
-
@furrax_nl GB staat voor GameBasics maar ook voor Gebruikers? Boeien!
-
@Furrax_NL Het enige waar jij goed in bent is zeuren, of niet? Dat maakt jou alles behalve enig. Dus laat staan de enigste
@tomruitenbeek_NL GB staat voor GameBasics. Niet voor gebruikers
@harry-poon wie mogen we hierover lastigvallen?
-
@vinçentó-beçker_nl GB = 'Gebruikers? Boeien!'. En ik kan trouwens ook goed zeiken. Er is ook weinig positiefs te melden op dit moment.
-
Hahaha. Ik las het helemaal verkeerd. Iedereen kan wel lekker gaan zaniken maar daar verander je uiteindelijk toch niks mee. Zeuren is makkelijk, een oplossing aandragen is toch wat lastiger (voor de meeste mensen althans).
-
@vinçentó-beçker_nl Zeuren? Zijn er nog veel meer. Heb ik dan geen punt Vincent? Noem jij nog eens een goeie update sinds 3.0? Succes!
-
@vinçentó-beçker_nl Klopt. Het lost inderdaad niks op aangezien OSM amper luistert. En toch blijven we zeuren.
-
Het idee is in ieder geval voorgedragen. Zodra er antwoord is, zijn jullie de eerste die het weten :thumbsup_tone1:
-
@tomruitenbeek_nl
Inmiddels is het mogelijk om via de webbrowser een bod te plaatsen op een speler die op de transferlijst staat.