Imperium: Café
-
Hey
We gaan vandaag weer van start met 114e seizoen van Naske's League dit is de crewcompetitie van Naske's Fantastic Soccer Crew. We hebben nog wat plekken vrij die ingevuld kunnen worden. Dus heb je interesse en heb je een account vrij meld je dan aan.
Land : Servie
League naam : Naske's League
speeldag 1e vbDe competitie zit op slot dus vraag even toestemming en dan krijg je direct toegang.
Mvg Triple 444
-
Tijdens de CK weer kans voor revanche in dezelfde poule GF
-
@Rubber890_NL Eerst OSU, we gaan niet over battles heenkijken Maar IMP heel sterk bezig. In de battle maar ook in de CC. Ook zeker complimenten voor het vinden en binnenhalen van de nieuwe managers
-
@Robbiebb_NL Daar heeft ook best wat tijd ingezeten. Dan is het natuurlijk wel fijn dat alle nieuwe managers ook allemaal een goede versterking zijn en goed in de groep passen.
Wat betreft crewcup mogen we tot nu toe best tevreden zijn met hoe we ervoor staan. -
Nou, @Robbiebb_NL , kom maar op met de ''it's all over '' gezongen door een dikke chick.
-
Voor jullie 30 bekerpunten erbij voor Dennis/@Flougle92_NL in de halve finale voor ons 90 punten erbij voor 3 halve finalisten en 120 voor twee finalisten.
@Dave-Jansen_NL
@Mark_van_V_NL
@qsgyj_NL
@twstift_NL
@JOPIE1313_NL
@fc_derroy_Nl
@Geert-van-h-_NL -
@Robbiebb_NL
Bedankt Robbie, daar hebben we ook hard voor gewerkt. Dit is dan loon naar werken, dat voelt goed! -
@Renkie_NL #WZJRWZDB
-
@Robbiebb_NL
Dankjewel Robbie. Uiteraard is het een groeps effort/beslissing maar ik heb bijvoorbeeld blijven benadrukken dat we JOPIE1313 ook moesten binnen halen -
Gefeliciteerd met jullie battle winst jongens. Knappe prestatie! En Alex als de zwakste schakel, dat is hij niet gewend Op het CK zullen die jongens uit een ander vaatje moeten tappen.
-
@vinnievuik_NL Ik begon mijn onderlinge potjes met 2 rode kaarten, een steal en een TK tegen. Daarna hebben ze maar besloten om me op te offeren, haha.
Battles zijn ook een vak apart, merk dat ik toch wat beter ben in langer durende competities. Neemt niet weg dat ik het wel erg leuk vind om ze te spelen
-
@vinnievuik_NL dankjewel. Is niet alsof Alex alles kut/slecht deed. In begin idd pech gehad. Flougle heeft bijvoorbeeld beide competitie wedstrijden met 5-0 van Jopie verloren. En dankzij Alex zijn TK en 3-0 winst op mij gisteren is het bijna onmogelijk voor mij om Matt in te halen. Gelukkig is dat ook niet meer nodig voor de sheet maar ga t wel proberen. Wij hebben wel terecht gewonnen maar op cruciale momenten is bij jullie fout gegaan. Dan denk ik aan die ene speelronde dat Goodfellas 3 thuiswedstrijden had tegen ons maar er geen één gewonnen werd. Vond het in ieder geval hele mooie en fijne battle tot dusver. Bedankt daarvoor en we hebben ook lekker kunnen verkopen en bouwen. Maar Matt blijft een geniale bouwer 450 miljoen TW met een ds9.
-
Zker een leuke leerzame battle ! , we hebben steken laten vallen , maar neemt niet weg dat jullie het fantastisch hebben gedaan! Proficiat
-
@Fc DerroY_NL
@Memphis-United_NL
@JOPIE1313_NL
@twstift_NL
@Flougle92_NL
@Dave-Jansen_NL
@Mark_van_V_NL
@Geert-van-h-_NL
@Robbiebb_NLMorgenavond beker finale tussen Mark en Jeroen ik doe volgende sheet en laatste overmorgen en dan stuur ik hem naar Golden Glory op per mail. De punten sheet is individueel dus nu heb ik hem wel goed Robbie 30 extra voor Dennis en 30 voor Jeroen, Mark en Jopie. Die staan hier niet op sheet maar heb wel bij verekend.
-
@Fc-DerroY_NL said in Imperium: Café:
Zker een leuke leerzame battle ! , we hebben steken laten vallen , maar neemt niet weg dat jullie het fantastisch hebben gedaan! Proficiat
zeker weten mannen goed gedaan, sterk gespeeld
-
Netjes heren ! klasse gedaan ! op naar de Ck
-
Zou top zijn als we hebben gewonnen , eerste battle en direct winst mooi jongens en GF bedankt
-
Weer iets minder op je bucketlist.
-
Het is door de straf nog spannend geworden gister.
als Derroy gelijk speelde en qsgyj won van Mark wat gezien de stat gewoon had moeten gebeuren, waren we er nog met de winst vandoor gegaan.Ik wil jullie allemaal bedanken voor de battle en zie jullie weer op het CK
goed gespeeld mannen en jullie hebben terecht gewonnen, het staat nu 1-1 ik zeg dus revanche in de toekomst om dit voor eens en altijd te beslissen