Imperium: Café
-
@fc-legend-kyrill_nl nou we zoeken nog een 2e barman voor als rob weer niet komt opdagen
-
@andy-vanmechelen_nl kunnen we geen vacature plaatsen voor een barvrouw?
Straks gaan ze nog denken dat het een gaybar is... -
@zork-angels_nl we kunnen rob ook promoveren tot wc-dame? Ofja wc-heer..
-
@Carphunter79_NL past inderdaad in het profiel van toiletjuffrouw.
Moet hij wel z,n fopneus afzetten. -
@zork-angels_nl hahaha sinds wanneer hebbe jullie een toilet?? Kakkerlakken schijten en zeiken overal toch????
-
@andy-vanmechelen_nl en jou degradeer ik weer naar de slechtste opkomende zeikwijfmanager en kappe nou he manne drek ist echt janken in dit gezellige cafe🤪🤪
-
@carphunter79_nl vergeet niet dat je deze groep niet kan verlaten dus rustig he!
-
@andy-vanmechelen_nl en vergeet jij niet dat je de groep gewoon kan verlaten . En gezellig bij me komt. Ouwe mafklapper van me want ik zie nou berichten van je in andere cafes??? Zoek je nieuwe osm vrienden?? Ik ben je gabber toch Andy da weet je toch pikkie🥳
-
@andy-vanmechelen_nl waarom ben je crewloos en uit Imperium?
-
@carphunter79_nl ik zoek votes
-
@fc-legend-kyrill_nl zit er al weer in was ff aan het twijfelen om @Carphunter79_NL z'n jodencrew te joinen maar gelukkig net op tijd tot bezinning gekomen
-
@fc-legend-kyrill_nl nee grapje, duel liep ff vast
-
@andy-vanmechelen_nl gelukkig nie?? Heel jammer allemaal weer . Maar wel in een azijnzeikers crew zitten pak me spullen wel en ben pleite uit dit cafe . Onthou 1 ding pikkie . AJAX JODEN SUPER JODEN je hebt altijd baas boven baas zal je toch is moeten leren . Maar heb jullie altijd wel een beetje begrepen hoor. Is ook nie leuk als jezelf voor zon kutclub bent. Maar Andy topper t gaat je goed hier. En je bent altijd welkom tusse de neusen hier
-
@carphunter79_nl GEVOELIGE rob heeft de groep verlaten
-
@vundezz_nl hey vundezz ouwe rukker het leeft dus nog wel. Hoe is het ?? Ouwe utregse bromtol. Gezellige gozer van me niks voor jou trouwens tusse die neusen hiero??? Manman
-
Huilebalk rob heeft de groep verlaten.
-
Kan iig niet gezegd worden dat dit een saai café is
@andy-vanmechelen_NL Mag ik een colaatje en een schaaltje doritos van jou?
Ik weet niet wie er nu dienst doet als barman/-vrouw -
@carphunter79_nl ouwe dibbes.... jawel man...zodra er neuzen in t spel zijn ben k van de partij, moet jij toch weten uit de kont getrokken met de neus gebroken 020-er... Hoe gaat t met je crew? staan de neuzen wel de zelfde richting op
-
Wat een bende kinderen hier.
-
@furrax_nl kloptmaar het zijn wel aardige kinderen hoor. Vooral dat kutkind uit utrecht en wat is dat nou weer voor taal kevin dat zegt toch wel weer genoeg he. En met de neusen komt het helemaal goed nu met jou nog vrolijke vriend. Gedraag je kereltje aub