Imperium: Café
-
Ik haal de chips erbij.
-
Hoe laat komen hier de bitterballen eigenlijk? Elke maandagmiddag 16.00u toch ?
En na 17u gewoon open neem ik aan. -
@frits-van-turenhout_nl Als Andy hier in het café aanwezig is, zullen de bitterballen de keukendeur niet eens halen
-
Morgen zodra wij de duelkroon overnemen voor zolang het duurt toch..
-
@andy-vanmechelen_nl Waarom loten wij weer jullie voor de zoveelste keer op rij...
-
@maricja_nl om jullie een kans te geven om jullie te wreken volgens mij
-
@andy-vanmechelen_nl Wat lief
-
Proficiat met jullie 1e plaats in de duel ranking.
-
Inderdaad, heel knap, van harte! En mooi dat er meerdere crews zo dichtbij elkaar staan bovenin.
-
Wat verschrikkelijk dit. Toen ik zag dat jullie nieuwe leden zochten schreef dat ik vrij was. Ik zei: Ik ben vrij. Zegt Andy: Hallo vrij... Nu hebben jullie de kans gehad om een legende in jullie crew te hebben krijg je dan een reactie terug die niet eens serieus bedoeld was. Dus bij deze zet ik geen voet meer binnen in dit café!
-
@furrax_nl Doei
-
@furrax_nl doei Vrij, was weer gezellig
-
@furrax_nl ik was van plan je te contacteren maar toen opende ik je profiel en zag ik gelijk "RSC Anderlecht" staan.. Heb 'm gelijk weer dicht gedaan.
-
@Carphunter79_NL waar blijft de sushi?
2 uur geleden al besteld.... -
@zork-angels_nl morguh Freddie jij maakt toch je eigen sushi met al die guppies die je vangt? nee komt wel goed joh . Je kan het ook ophalen hier met die heftruck van je. Maar bedankt voor je lieve berichtje op het forum. Vind jou ook een topper alleen sorry de beste manager ben je dan weer net niet. .zelfde als mij hier ook net niet maar komt goed fredje
-
@carphunter79_nl klopt helemaal wat je zegt!
-
11uur, doe die deur open, ik heb trek in een uitsmijter. Dat wordt hier toch wel geserveerd? Van een nummer 1 crew mag je dat verwachten vind ik.
-
@frits-van-turenhout_nl Rob smijt je er wel ff uit, dat is onze barman/portier .
-
@Frits-van-Turenhout_NL helaas heeft renkie zich weer verslapen vandaag,hij had bardienst vandaag....
Onze oprechte excuses en we zullen passende maatregelen nemen tegen @Renkie_NL . -
@frits-van-turenhout_nl said in Imperium: Café:
11uur, doe die deur open, ik heb trek in een uitsmijter. Dat wordt hier toch wel geserveerd? Van een nummer 1 crew mag je dat verwachten vind ik.
voor zo een legende als jou maken we er zelfs 1 extra