Azzurri: Café
-
-
@Wimpy1996_NL Fittie?????
-
@Icarus90_NL hebben jullie oke met Letland voor de battle. Start 4 Januari. Daar zijn verschillen tussen teams per helft maximaal maar paar ton. En beide ds1 hebben tenminste echt meer waarde ten koste van andere lagere DS
-
@Glennevire_NL Dat heb je mooi gecopied paste uit ons gesprek.. Maar ik sluit me aan bij Letland! Wat denken jullie heren?
-
Ik ben trouwens ook geen tegenstander van het verlagen van het aantal TK's naar 2 of zelfs 0. In zo'n korte competitie is 4 wel erg veel en daardoor ook heel erg voorspelbaar. En het is daardoor eigenlijk ook zonde van de vele boss coins..
Is dit voor jullie bespreekbaar? Dit zouden we alleen kunnen aanpassen als iedereen het er unaniem over eens is. Anders gelden de normale regels natuurlijk.
-
@Mark_van_V_NL Best wel koud...
-
-
@Glennevire_NL Ik ben het er mee eens, spelen we zonder TK?
-
@Icarus90_NL said in Azzurri: Café:
@Glennevire_NL Ik ben het er mee eens, spelen we zonder TK?
Mag ik daar zonder TK nog 3 dagen over nadenken aub?
-
Ja dat mag u hoor
-
Goeiemorgen Allemaal
-
-
Is het echt zo koud in NL?
-
@Mark_van_V_NL -8 graden.
-
@Mark_van_V_NL said in Azzurri: Café:
Is het echt zo koud in NL?
valt wel wat mee
tenen vriezen er bijna af man -
@Mark_van_V_NL Ik heb afgelopen nacht gewerkt maar het was rond de 1 graden maar je hebt van die mensen die flink kunnen overdrijven.
-
Ja dat mag u hoor
Zonder TK (Y) Hoewel vind dat BT wel aan gezet moet worden (Y)
-
@Mark_van_V_NL Ik heb afgelopen nacht gewerkt maar het was rond de 1 graden maar je hebt van die mensen die flink kunnen overdrijven.
ik overdrijf niet
ik heb het liever gewoon een graad of 15-20
lekker voetbalen, je kan een lange broek aan zonder dat je het kapot warm hebt en t is niet koud, ideaal! -
@Wimpy1996_NL Dat ben ik wel weer met je eens, dit weer is mij ook wat te koud, word er alleen maar ziekjes van.
-
@Glennevire_NL Dat is goed!