Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
Battle SG vs BNC (speelronde 18/22):
-
Speeldag 7/22. Virtueel nog zo goed al gelijk, leuke battle
-
@the-best-manager-in-the-world_nl een 4vs4 of 5 vs 5?
-
Speeldag 11/22
-
Speeldag 14/22 - spannend
-
Eindstand BeNeCrew - Silver Glory
-
Nieuwe Crewbattle: Crew8 vs BeNeCrew.
-
Speeldag 19/22
-
Als je als beginnende crew wilt 'duelleren' met een andere crew, hoe gaat dat in zijn werk? Ik ben pas in de crewwereld, hoe speel ik met een crew tegen andere crews?
-
Je vraagt hier op het forum als een crew interesse heeft in een crewbattle. Indien je respons hebt van een andere crew, dan spreek je af met hoeveel (4vs4 of 5vs5) en in welke competitie je wil spelen. Normaal gezien zijn dat altijd korte competities met 10 ploegen. Je kan veel uitleg vinden in de topic die gemaakt is omtrend crewbattles. [https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/280/crewbattles-uitleg-regels](link url)
-
Er is een verschil met een zogenaamde ''app-battle'' en een klassieke battle. Een app-battle is gemakkelijk te beginnen. Zoek 5 man bij elkaar via de app en je wordt automatisch gelinkt aan een tegenstander. Loting wordt ook automatisch verricht in een van de topcompetities. Doelstellingen worden verdeeld in 2x DS1, 2x DS3, 2x DS5, 2x DS7 en 2x DS9. Deze competitie duurt 10 dagen. Je speelt 10x tegen de tegenstander.
Bij een klassieke battle zoek je via dit topic een tegenstander en wordt samen met de tegenstander een moderator, competitie en formatie (4vs4 of 5vs5) afgesproken. Deze competitie duurt afhankelijk van het format 17 of 22 dagen en je speelt ook tegen je teamgenoten en er wordt een bekertoernooi gespeeld. In het topic ''Crewbattles: Teamverdelingen'' vind je de competities incl. eerlijke verdelingen die je kunt gebruiken.
-
Eindstand OSM Striker Ultras 1242 - 1119 Golden Glory
Bedankt voor de leuke battle GG. Was spannend tot het einde. Op naar de Battle-Cup
-
@waterhoen19_nl van harte gefeliciteerd ! Het was een idd een leuke en spannende battle ! Dat moeten we nog eens over doen
-
Ik heb een kleine crewbattle gestart tegen een andere crew. We spelen 10 wedstrijden, dus 10 speelronden. Wordt aan het eind van 't seizoen bekend gemaakt welke crew heeft gewonnen? Wordt dat bekend gemaakt in de OSM app?
grtjs Melvin
-
@k-vermeer12345_nl Als je er eentje hebt aangemaakt via het crewbattle scherm, zul je vanzelf na elke speelronde een tussenstand krijgen.
-
Stand Silver Glory vs Crew8
4/17
-
@EstorilAzi_NL iemand die mij de crewbattlesheet kan sturen voor 5 vs 5?
-
@wooper_nl Zowel de 4v4 als de 5v5 sheet zijn hier te vinden: https://drive.google.com/drive/folders/1kw3yD16F_DY0dOr_SIcuMVcjdORGydW1
-
@vertrigo_nl Ja heb ik gevonden, maar enkel only view. Ik kan niks invullen.
-
@wooper_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
@vertrigo_nl Ja heb ik gevonden, maar enkel only view. Ik kan niks invullen.
Rechtermuisknop -> downloaden
Wordt anders een bende.. dit is de standaard template die je op deze wijze kan downloaden