• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

over vakantiemodus: Ik vertrek morgenavond op vakantie naar het buitenland

OSM: Het Spel
    4
    4
    676
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kevin25jaar_NL Dutch Users last edited by

Morgenavond vertrek ik op vakantie in het buitenland. Ik zal een week weg zijn. Op mijn vakantiebestemming is wel internet aanwezig, maar tegen een zeer hoge kostprijs. Bijgevolg weet ik dus nog niet of ik dit ga betalen (vanwege de hoge kostprijs). Bestaat het risico dat ik na deze week ontslagen wordt bij mijn teams op mijn OSM account ? Of kan ik nadien nog steeds verder doen waar mijn account op dat moment staat.

Vertrigo_NL FC Eddie_NL 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Vertrigo_NL
        Vertrigo_NL @kevin25jaar_NL last edited by

@kevin25jaar_nl Een vakantiemodus is niet beschikbaar.

Over het niet ontslagen worden. Als je in competities speelt waar de moderator 'osm' is, ben je volgens mij veilig. Het is niet mogelijk voor iemand om het moderatorschap te claimen, dus dan kan je er ook niet uit worden gezet.

Competities waarbij er een manager moderator is, kan deze je volgens mij uit de competitie kicken nadat er 72 uur niet is ingelogd.

alt text alt text

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • tomruitenbeek_NL
          tomruitenbeek_NL last edited by

Weet dat 4G volgensmij door heel Europa gewoon zelfde kosten heeft (als je bij de EU hoort maar moet je zelf ff uitzoeken)

Verder, als je niet inlogt kan de moderator na 3 dagen inactiviteit je kicken. Dus er bestaat een kans ja. Daarvoor moet hij dit wel handmatig doen. Dus stel hij doet het niet heb je bij terugkomst je account nog.

♔ WZAWZDB ♔ Ik ben erelid van LFS. De beste crew ooit! ♔

• FC Eddie_NL
            FC Eddie_NL Moderator NL @kevin25jaar_NL last edited by

@kevin25jaar_nl

Zie bovenstaande reacties. Gekickt worden kan na 72 uur inactiviteit en inderdaad alleen als er een moderator is. Bij je beide competities is er geen moderator, dus je bent wat dat betreft veilig.

Thanks heren 🙂

• 1 / 1
            • First post
              Last post