Kan niet meedoen in battle via app met leeg slot
-
Ik en nog een crewlid van ons kunnen beide niet meedoen met een battle via de app terwijl we beide een leeg slot hebben. Hier komt de bug, bij ons lege slot staat volg moderator naar nieuwe comp. En dat ziet de app dan niet als een leeg slot. Zowel bij iOS als Android. App verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet.
-
Graag even het bug template zo volledig mogelijk invullen. Die vindt je hier.
-
![alt text][IMG]http://i67.tinypic.com/x6j49c.png[/IMG](image url)
-
We hebben ook de app info nodig. Dus merk+type telefoon, OS versie en OSM app versie.
-
IOS 11.2.6
Osm versie 4.3.0iPhone se
-
@fc-eddie_nl said in Kan niet meedoen in battle via app met leeg slot:
We hebben ook de app info nodig. Dus merk+type telefoon, OS versie en OSM app versie.
Mijn crewgenoot heeft een Android daar weet ik het niet van. Heeft dus niks met telefoon te maken waarschijnlijk.
-
@Zwolluh_NL heeft hier ook last van
-
Probleem is doorgegeven aan Gamebasics.
-
Voor jou is dit probleem nu gefixt. Je zou nu de battle moeten kunnen joinen.
-
Voor de iOS app gaat dit probleem opgelost worden in de volgende versie van de iOS app (versie 4.3.1).
Mochten meer mensen dit probleem hebben, dan graag de app info doorgeven. Dus merk + type toestel, OS versie en de versie van de OSM app. Dan kunnen we dit doorgeven aan Gamebasics en kunnen ze het alvast handmatig fixen totdat de bug gefixt is.
-
@fc-eddie_nl dat klopt ! Thanks
-
@fc-eddie_nl zou je dat ook voor Het laatste zetje kunnen doen ? Mijn crewgenoot. Alvast bedankt
-
Als ik zijn app gegevens heb, dan kan ik het doorgeven. Hij mag mij eventueel ook een PM via OSM met deze info sturen.
-
Even hierop inhakend. In de app kan ik niet op mijn crew drukken. En daardoor dus ook geen battle spelen, is dit ook bekend bij jullie?
-
Niet dat ik weet. Misschien dat de app even verwijderen en weer opnieuw installeren het probleem verhelpt. Zo niet, dan mag je een eigen topic aanmaken en het bug template zo volledig mogelijk invullen. De link naar het template vindt je hierboven.
-
Deze bug is gefixt in versie 4.3.1.